Space Hunter2001 Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Det här är ett äkta psykologitest... Det är en berättelse om en kvinna. När hon var på sin egen mors begravning mötte hon en kille som hon inte kände sedan förut. Hon tyckte att den här killen var helt underbar. Han var så mycket hennes drömkille att hon blev kär i honom men frågade aldrig efter hans nummer och kunde inte hitta honom. Några dagar senare dödade kvinnan sin egen syster. Fråga: Vad var hennes motiv för att döda hennes egen syster? jag ger er svaret ifall nån har sagt rätt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 det här kommer nog bara bli spam om alla ska gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 jag tror att det är för hennes syster var ihop med killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 hon blev väl så sårad när hon inte hittade sin drömkille att hon la ut de på syrran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 för att hon spelat GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 För att killen skulle komma på syrrans begravning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 För att killen skulle komma på syrrans begravning jävlar! det verkar ju vara ett smart svar faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 För att killen skulle komma på syrrans begravning Tänke skriva det, men du hann före.... är jag en psykopat nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 För att killen skulle komma på syrrans begravning Svar: Hon hoppades att killen skulla dyka upp på begravningen igen. Om du svarade rätt på detta, så tänker du som en psykopat. Det här testet konstruerades av en berömd amerikansk psykolog för att testa om en person har samma mentalitet som en mördare. Många arresterade seriemördare gjorde detta test och svarade korrekt. Om du inte svarade rätt - bra för dig. Om dina vänner får jackpot på frågan så föreslår jag att du håller ett visst avstånd. Om du svarade rätt, låt mig veta så kan jag plocka bort dig från min e-mail lista...... om inte det gör dig förbannad förstås, i så fall tänker jag bara vara extra trevlig mot dig från och med nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 1. tycker det låter mer som en kugg kluring 2. AAAHHHH HOGGERT E EN PSYKOPAT HJÄÄÄLPPPPPPP :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Farsgubben Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 (redigerad) intressant thread Redigerad 30 september, 2003 av Farsgubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Svar: Hon hoppades att killen skulla dyka upp på begravningen igen. Om du svarade rätt på detta, så tänker du som en psykopat. Det här testet konstruerades av en berömd amerikansk psykolog för att testa om en person har samma mentalitet som en mördare. Många arresterade seriemördare gjorde detta test och svarade korrekt. Om du inte svarade rätt - bra för dig. Om dina vänner får jackpot på frågan så föreslår jag att du håller ett visst avstånd. Om du svarade rätt, låt mig veta så kan jag plocka bort dig från min e-mail lista...... om inte det gör dig förbannad förstås, i så fall tänker jag bara vara extra trevlig mot dig från och med nu... jag hade två teorier den ena var det rätta svartet den adra var att hon kanske såg att hon också var kär i killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 (redigerad) För att killen skulle dyka upp på nästa bergravning? Edit ...ja scrollade aldrig ner utifall att svaret skulel stå där.. Ja hade rätt Redigerad 30 september, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Jag är psykopat,weeee! akta er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Jag är psykopat,weeee! akta er! HjÄÄÄÄÄÄÄääÄäälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Svar: Hon hoppades att killen skulla dyka upp på begravningen igen. Om du svarade rätt på detta, så tänker du som en psykopat. Det här testet konstruerades av en berömd amerikansk psykolog för att testa om en person har samma mentalitet som en mördare. Många arresterade seriemördare gjorde detta test och svarade korrekt. Om du inte svarade rätt - bra för dig. Om dina vänner får jackpot på frågan så föreslår jag att du håller ett visst avstånd. Om du svarade rätt, låt mig veta så kan jag plocka bort dig från min e-mail lista...... om inte det gör dig förbannad förstås, i så fall tänker jag bara vara extra trevlig mot dig från och med nu... skärp dig! han behöver inte vara psykiskt sjuk. han är bara logisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Ja. Jag skulle också vilja kalla det logiskt tänkande. Men det kaske bara är för att jag svarade rätt ... nåja, jag har inte gjort något "psykopatiskt" idag iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Jo och vissa speciallicerade poliser tänker som mördare och andra brottslingar. Är dom psykopater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 självklart.... /me äter vidare som inget har hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Pah! Jag är psykopat ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts