GTA3 freak Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Vet inte om jag ska posta detta här eller i GTAsajten forumet men skit samma, flytta anars. Jag var inne i en topic och läste lite. När jag ville ut igen så tryckte jag på "Bakåt" men då kom det upp en vit skärm med denna text på: ‹Ôioã¸õóÈ`mÌxw[>søH‘Ø°À¢ÓvÒ¢ýTÐmqC‰*EÅIóßûxè´ä™Î—0‘D¾‹ïæó2!»¿¼Xûê)©däþÏŒà„ DâÈG»·Á`°tÌ€„DbH÷É¿Sú²ê ²$ zÈã‘$‘\õÆ ” ¶R@sÇ9ƒƒÄ þv=ièÐÈ'¯ƒ8ˆÿˆ=¹úôôa¿?ÈÕh8O?$r5ì5ñ6šÎÆw“r÷Ä4–H¾ÅdÕ‘äU:¿âlV;÷hé˜W *ß1= é%I6œŸûó?ÐÏÛkôÉœ± Ú¥ÔG¿ü8Mþ€~r./”ŠÐoˆ¿±güØ#œJ¾@ŸÑåÅåœ%„mŸ&1Ãos1ؼ¼ áÁàIêaÖÇŒ¢yH}ŸÀŽ Ÿˆù0~U°7ÿØ=h°¿Ç!eosôw"|á+ô„ÂóAPÌ®P‚£¤ŸA÷ ƒÐÿ9â×Ø€q1GÝáp¸@!ÍGŠÉDýÉß;ì=O#¿oPº®ë*IžÙÏ¿ÂÿÍ÷ 8à9¨èù áù M¨$¾z ùß²Tß'XR͈H„Qj‰’!(«R¶1½žÍn§‹"9 …6£„ù ‘ƒ„`á@ ƾO£ÃüZ ¬û¡‡@ÎG³á{…ÄðŽ(7ðR‘«˜Sðu±0ôÀÒ,%Ö¤¬aÇ ižJà‚ºÛ;vo“±±ùåÅàÀùÁ¹Dg…˜!,¼Pæ×áûŒìå\[ø…—’‡W¨ò‰2ÃÔWs3Õ7r£6¯š|ò0u¯×‹‚3M‚Œ ¼Ö8š•7³ØÄiª8éï£9äŽ3?ã >²)ñ%1>Å+©ÒŒHš"ŒÙObì)}ŽŒ},fbÆò³ë¯º¦²E#åɲ=Q•ó°ÐSw:™ÞÍFÆ'„Å‚KÖ#e›>RÖUH¡*Êg™ÏñXEÄÀÃ2“§¢½Ï9D’îš ¬È³ÙLë›%ÑŒuÔ™,'Ââ¹æ'–ÖÍÍMC>Ú¸Û뛲vI&~ŽXD k?OAH¤S[;ì£|K€4VHBaóˆŠ`Ø.GŽÎìvAŸÁ¬”NfÐr±” O s(‚ï)#«^;¾möZÀê‚.IäƒÜ'HãV$Å*à’Žë)ás¶©kw•¢“ªú&žµÛ'œQ(ù ¬Q ëBVµ¯ÕB¦;Éã¹q1]»©‡$J?ÖÓéâH}À¡ÞçU°`ÝLgÓÛ@]wæÞ¹-VF?.û»J«J8;º«xË"C²ŠÊÒmôÏÈtrdN¢\¤Î¡"™öš8Nãd‡£H;aÌ!G¨R…wÀ4•d¡u ÀÆ gïÍ!?ðDB‹STš¯RÞäözøøXÞ¡!¤Ä9ôi?èFé_ú;qFÐéÁ—èþÇE9ÕU 9ÂÚ¹IšÇõf¸Ý4Icc»–-õ‰ $û̲„%'QP–#ËË…`¥zR‚ª–“– ¥xŸt#/7"¥úÖMÝbè sª‹õxínÜE£ß Áó¬ODøŘ·I¸Rtk Ù§õ§9•’#÷“¬jmRN;Vl+"Øl´YoóšÕfŽŒðMnоõd–5•jÑù lêm²ˆ°ùc–çœC]Ùf×DPÃ~E ãÿ*ÐtøýÒß.Ðy)¬½!ŒÎ±0ÒÔ¸Êtµ9”ö}¸J5ºužvç¨:ÉT¨-UAXëLeÏÓ—@-§2©)š|ñè4mšnܱ• Êús»d™e²~p}sóxmÜÁ"¶H›…s5(ˈ-'hŽf+lÀÚݯ¤ÿ X¡!ÔýGH|š†MgMˆ²— rÉù6Ÿ¨°/Z÷Újqí¨mØZñ•WSs{îÃ-Ñö^Íc€V]Àm¼é^R(çÖÖ€[Óõüåäµ]k§2WM±TQLe¹ýÂ^-‘v¬Pa“]ÛÛšå(X&™ý®~§êïÔ•õh(äÝOá‰UèðYKïóÉ•ì]PŒÕ¥±46 –Ž‡ê)4S‰FCUŠšîÓªŒ¡Ô½ .!¨cÏ8–sU«Ýï`÷漛߰Ï"ŽsĉAT‰„$Þ×ÜŽ”²¨}K$°Â2æ.ZžB•ˆa&wyÉò‰Ä”%§à9„Æ:!8®WÐèz˜&‚òÙÉÎb••#^Mµ&šo‰@‘•µ""+Ë 3ÍTM#Aµ½Ñº3c6¥[='cÀõ\þvÕ€¯)Ž,™î_þöñiÛ:SÔ³Ä3óÃl¸×TÙܵ»Í½•QOm(èfKiÔ¶bÕ5{®.êñ²êì®?n¶¨~’5O%â*{A"Ç«“óý_PMvxü–µ¡_5þ¤†ÀŸN†Àw§ÁRfâ“] ÒDIcÔV¿dŒÂ^ˆª¦ÕÉsÄ"Scµû«žšFq*U}‡ª“½ ìSn€// ÞóŽ¿ÖE}GQTÊhTÕTns•|©.6_-œ}¶4ùªjµÍu²b¬’[*bÝ—3Ÿ'íˆép‰IùÎÌÞª£¸fÈKI‰¢úl„Æ :RvÝ»a#àÒÑ}ŽúÕÇÉ~ÊÚqÿMÿ¤¥ ¤)Œ«žªŒ=d”»êÝÎàC[hÕ3žÆð¡¥ôÑ‹Ý5öS»ïÔ†&YEDaÌštÕ™vÇp’¬:y£ÐÉÅ=‚·wŠ¼‘ª£¤êXzC¯m”*Å«Žyjl@ 0”Ø+”}59’(À Ú)õ« IüåN çÞü5ö'½#†z ¨ÒAÔ›ì!Q½ñTýÈWÅBúßKŒAö«Þ÷ý9ïþ£Qï¬5›î•ÈçpnPMý%×â.|ÿ£géHߪÑÑVzO¥`c0³k·Š¥“ù‚£ïü/ÿÿIˆâ²ö Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 En massa tecken! Formodligen så inträffade det bara ett skumt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Skumt, troligtvis nåt på servern som havererade i några millisekunder Eller så var det din webbläsare som inte packade upp paketen rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Skumt, troligtvis nåt på servern som havererade i några millisekunder Eller så var det din webbläsare som inte packade upp paketen rätt. Tror nästan mer på det sistnämda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Vet inte om jag ska posta detta här eller i GTAsajten forumet men skit samma, flytta anars. Jag var inne i en topic och läste lite. När jag ville ut igen så tryckte jag på "Bakåt" men då kom det upp en vit skärm med denna text på: Vad är det? vad mysko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts