Pico Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Kan man ta dff. och txd. filerna från GTA 3 och lägga in i VC så att man spelar som honom eller måste man göra något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Tekniskt sett borde det gå, men jag är osäker. Bilar från GTA3 måste ju göras om för att passa i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Såg någon bild förut på hur det såg ut och jag tipsar dig att inte göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Spelet hänger sig och man måste installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Jepp... jag provade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 jopp, det har jag provat för lääänge sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts