Wild_hawk Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 FINNS DET NÅN TJEJ I FORUMET? DET SKULLE JU VARA COOLT!! VÄRDENS FÖRSTA TJEJ I FORUMET!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 asuka är tjej... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 asuka är tjej... ok.. FINNS DET BARA EN TJEJ ELLER? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det finns ingen mer tjej(som har avslöjat sig alltså) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Stellhell måste ju vara tjej eftersom han föredrar killar!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Stellhell måste ju vara tjej eftersom han föredrar killar!!! gör han?!?!? ps: man måste inte vara tjej för att föredra killar!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Stellhell måste ju vara tjej eftersom han föredrar killar!!! Vad var det för ett påhopp....påstår du att han är bög??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jo jag föredrar ju killar ja... Jävla idiot... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 sluta att kalla Honom bög! för han är inte det!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Vi hade en uppgift på svenskan för ett tag sedan att argumentera för något vi ville förändra, man fick göra en undersökning i klassen och jag frågade några om de tyckte att åldersgränsen på GTA3 borde sänkas, de flesta affärer bryr ju sig ändå inte. En tjej jag frågade visste inte ens vad GTA3 var för något... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag skrev de för han hade en signature jag inte gillade men jag ber om ursäkt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 hmmm undra om det finns nån mer tjej här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Inga tjejer kommer in tjej spärr max 1 tjej! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det finns en medlem som heter @ngel tror inte att en kille skulle heta det...men man kan ju ha fel...(Dagens samhälle är fördomsfullt) Dock är inte @ngel så aktiv hon/han har bara postat 2 st. posts... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ja jag såg det... hon frågade om något med modding va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ja jag såg det... hon frågade om något med modding va? Hur vet du att de e en hon??!! Här var hon/han aktiv iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 ja det var det jag mende.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jo jag föredrar ju killar ja... Jävla idiot... bögbögbögbögbögbögbög... Nej jag skoja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Tror inte StelliZ tycker det där e så kul ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Vad var det för ett påhopp....påstår du att han är bög??? påhopp?? jag har väl alldrig kallat honom bög!!!!!!!!!!!!! Jag tippsade Simon om att det fanns homosexuella, för det verkade som om han inte visste!!!!!!!!!!! så alla som tror att jag har kallat Stell bög: Ta och läs min post en gång till!! det dår alldrig att han är gay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts