epix Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Gillar nån här Metallica? Vad tycker ni om albumet St. Anger? Själv tyckte jag att St. Anger var dålig från början. Men nu gillar jag många låtar. T.ex. Shoot Me Again, Purify, All Within My Hands och St. Anger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 ja, metallica e bra... men gillar inte nya albumet, black album och master of puppets är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Albumet Black är också bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Metallica - S&M är bra! Men Guns N' Roses äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Gillar Metallica sådär... Några låtar är ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 (redigerad) Jag e ett STORT metallica fan!!Dom bästa låtarna dom har gjort är: Whiskey in the jar, Nothing else matthers, Master of puppets, Wherever i may roam, Enter sandman, Metallica S&M- The memory remains Redigerad 29 september, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Metallica - S&M är bra! Men Guns N' Roses äger! Det har du helt rätt... i.. Har alla Metallica plattor.. Och Guns N' Roses!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Det har du helt rätt... i.. Har alla Metallica plattor.. Och Guns N' Roses!! Jag har oxo all plattor av Metallica Och guns roses?vad e det?en film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Jag har oxo all plattor av Metallica Och guns roses?vad e det?en film? Nej Guns N' Roses är ett sk*t bra band!! Du måste fixa en låt och lyssna på!.. Min favvo låt är Welcome to the jungle.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Nej Guns N' Roses är ett sk*t bra band!! Du måste fixa en låt och lyssna på!.. Min favvo låt är Welcome to the jungle.. ahhh nu fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Yeah! Det är i alla fall nå'n som lyssnar på Guns N' Roses! Har alla deras skivor, men jag tycker nog att Appetite For Destruction är bäst! Men själv klart har man massa album med Metallica också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Jag är inte så mkt för hårdrock eller orck överhuvudtaget. Men St. Anger är ju helt värdelöst album snacka om att dom bytt stil till de negativa. tacka vet jag punken! rancid, Ramones, cKy, No fun at all, 59 times the pain, millencolin, Lagwagon för att nämna några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 nej nej ni e inne på fel spår.. det ska va black sabbath! och ozzy fast det e ju han som va sångare i black sabbath men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Yeah! Det är i alla fall nå'n som lyssnar på Guns N' Roses! Har alla deras skivor, men jag tycker nog att Appetite For Destruction är bäst! Men själv klart har man massa album med Metallica också! (Kanske skulle skapa en Topic om Guns N' Roses? ) .. St.Anger gillade jag inte alls.. låter inte som Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Det här är en tråd om Metallica ffs..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Yeah! Det är i alla fall nå'n som lyssnar på Guns N' Roses! Har alla deras skivor, men jag tycker nog att Appetite For Destruction är bäst! Men själv klart har man massa album med Metallica också! Guns N´ Roses är ju helt bäst , bästa album Use Your Illusion 1&2, några bra låtar är November Rain Don´t Cry osv... Aijoo, det är Metallica tråd, tillbaka till ämnet! Metallica´s bästa album = Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 (Kanske skulle skapa en Topic om Guns N' Roses? ) .. St.Anger gillade jag inte alls.. låter inte som Metallica St. Anger är ju skitbra! (Sitter och lyssnar på den just nu faktist ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Tänkte bara göra er lite avundsjuka, för jag har nämligen biljetter till metallicas spelning i oslo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 grymmt, hade ju inte varit helt fel att ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 grymmt, hade ju inte varit helt fel att ha det Nej du, det är rätt så trevligt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts