Jodan Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 är nog dags för mig också smart, senast var för 4 månader sen. är sugen att köra 2000 igen. men tror jg kör pro ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 hahahahaha, jävla pära. De finns ett fint program som heter Partition Magic´som gör att du kan göra partitioner innan du formaterar. döööööööh men jävla äpple! tror du inte att jag vet det, ska jagskicka dig till /dev/null/ eller? men oj, äpplet vet inte vad det är, jävla idiot fan, läs igenom IGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Har inte formaterat på 8 månader, är det mycket...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 har aldrig formaterat en dator behövs inte tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 enda gågnen jag har formaterat en dator är i skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 enda gågnen jag har formaterat en dator är i skolan... jag formaterade i förr går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 jag tycker det skulle vara bra... ps. det är bara noobs som bara har en prtition... man kan ju flytta allt viktigt till d nej.. det skapas en ny .. så då har man TVÅ xp på datorn-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 har windows 98 å skulle vilja formatera...hur ska jag göra då? starta om i DOS läge å skriva Format C grejjse? sen när de e klart så ska man använda en startdiskett så den bootar från cd:n å sen installerar man om eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 fick tillbaka xp-skivan i dag... blir en ominstalation snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts