LunCh Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Är det nån som vet hur man formaterar/installerar om datorn? Jag använder oprativsystem XP home om det är till någon hjälp. Tacksam För Svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 1. Högerklicka på disken du vill formatera och tryck på "Formatera". Sen är det bara att ställa in och så. Eller: 2. På Startmenyn, gå in på Tillbehör och sen "Kommandotolken". Där skriver du Format C:, sen är det bara att ställa in och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Är det nån som vet hur man formaterar/installerar om datorn? Jag använder oprativsystem XP home om det är till någon hjälp. Tacksam För Svar Eftersom denna fråga kommer HELA tiden och jag måste svara.. så har jag tagit några bilder på min digitalkamera hur man gör... ska ladda upp dom nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 det går att formatera om med windows skivan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 I MS DOS: Format C: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Eftersom denna fråga kommer HELA tiden och jag måste svara.. så har jag tagit några bilder på min digitalkamera hur man gör... ska ladda upp dom nu... varför har du tagit dom med digital kameran?? eller är dom när man startar upp datorn? iså fall fattar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 gör en startdiskett(98) från dataparadiset och: "C:\>format c:" i dos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 I MS DOS: Format C: Inte om han har NTFS ... Stoppa i Win XP skivan och boota från den, vänta... Snart kommer denna ruta upp: Klicka Välj installera (tryck enter) .... Nu kommer denna ruta upp: Klicka! Tryck F8 för att acceptera licensavtalet... Nu kommer denna ruta upp: Klicka! Tryck enter... Nu kommer denna ruta upp: Klicka! Välj formatera med filsystemet NTFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Ännu en utmärkt bild-guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Nu kommer denna ruta upp: Klicka! Tryck enter... jag brukar ta bort partitionen där och installera in en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 jag brukar ta bort partitionen där och installera in en ny Me 2.. men varför göra det så avancerat? .... Ps, kan aldrig folk fatta hur man ska göra med NT systemen.. (inget illa ment) HOPPAS DENNA GUIDE HJÄLPER ALLA MED DENNA FRÅGA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 men, formateras partitonen automatiskt när man instalerar xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 hahha, varför skulle det göra det, iofs så är det ju microsoft som har gort det, men dom är inte så dumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 (redigerad) hahha, varför skulle det göra det, iofs så är det ju microsoft som har gort det, men dom är inte så dumma va? tror ej du fattar... om man instalerar om xp på c, formatras c automatiskt innan nya instalationen startar?, det är ju bra om det gör det... Redigerad 29 september, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 det är INTE bra, man brukar ominstalera efter några månader, kul om allt försvinner då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 det är INTE bra, man brukar ominstalera efter några månader, kul om allt försvinner då! jag tycker det skulle vara bra... ps. det är bara noobs som bara har en prtition... man kan ju flytta allt viktigt till d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 (redigerad) om man inte har en annan partition då? finns inte plats/utrymme för att göra en? jävligt idiotiskt förslag, och nu menar du att visa är en noob! Redigerad 29 september, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 om man inte har en annan partition då? finns inte plats/utrymme för att göra en? jävligt idiotiskt förslag, och nu menar du att visa är en noob! hahahahaha, jävla pära. De finns ett fint program som heter Partition Magic´som gör att du kan göra partitioner innan du formaterar. döööööööh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Måste Formatera om datorn snart... I helgen, har aldrig gjort det förr så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 jag har formaterat 2ggr senaste månaden... ska göra det snart igen (byta från home till pro) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts