The Dude Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Jag har kört på en gammal version av messager tills nu då man måste byta för att kunna använda det men när jag har installerat 6.0 och ska köra det kommer det upp en skylt som säger: Fel vid programstart (!) Filen MSNMSGR.EXE är länkad till export, OLEAUT32.DLL:313, som inte finns. och sen.. C:\Program\MSN Messager\msnmsgr.exe (X) En enhet som är ansluten till datorn fungerar inte. Vad ska jag göra? Jag installerat om Messager och kollat att jag har oleaut.dll. jag kör med Windown 98. EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Här näe, men jag vet inte vad som är felet kanske borde kolla så att dll filen ligger på port 313 fy fan vilken humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 sök efter +download +oleaut32.dll och på Google och ladda ner den lägg i din Windows\System eller System32 mapp. Då ska det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 dll-files.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Ok. Nu har jag laddat ner oleaut32 med den satans filen används av windows så jag kan inte ersätta den gamla i system. Nån som vet hur man gör det via dos. Bra guide tack, jag är inget dosproffs EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 hjälp mig... jag dör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 hjälp mig... jag dör... Är det nån hemma hos dig och förköker döda dig? Ge mig din adress så ringer jag 112! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Testa att starta datorn i felsäkert läge istället, och sedan byta ut filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Ok testar felsäkert när ja kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Nepp oleaut används under felsäkert också. Fler tips.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 sluta bumpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Ja men för helvete, ingen hjälper ju mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Ja men för helvete, ingen hjälper ju mig! då är det ju för att ingen kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Ja men nån av dom 163 personer som har läst borde ju veta men visst skit i mig. EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Nån som vet hur man ersätter dll-filer via dos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts