saffecool Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Kolla här!! HAHAHAHAHA!!! Man flabbar i hjäl sig! LOOOL. Barn spel på topplistan . På : 1an 3an 4an osv. :-D och 2an är ett minneskort eller vad det va DET ÄR BEVISET ! KOLLA GC TOPPLISTAN din jävla f*tt i lurar unge. Super Smash Bros Melee är ju skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Kolla här!! HAHAHAHAHA!!! Man flabbar i hjäl sig! LOOOL. Barn spel på topplistan . På : 1an 3an 4an osv. :-D och 2an är ett minneskort eller vad det va DET ÄR BEVISET ! KOLLA GC TOPPLISTAN Snälla kan du bara gå och dö.. skulle tippa din ålder på ca 8-9 bats, annars borde du gå till någon form av kurrator om hjälp? va säger din lista på mest sålda spel hos webhallen? Ingenting, och Mario kart e underbart kul!!! Nått fel me de? Min flickvän älskar de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Du e ganska patetisk, för vad fick Microsoft göra dom som försökte kursa sina verktygslådor för 5000 spänn ?? patetisk e du och dom. jag kan typ inget om XBOXEN jag spelar PC och PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 ska alla bli arga på mig nu?? :'( jag vissar bara spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 jag kan typ inget om XBOXEN jag spelar PC och PS2 JA MEN DÅSÅ; HÅLL DÅ FÖR HELVETE KÄFTEN OM ATT NERVÄRDERA GAMECUBEN!!! och ps2 har sina barn spel den också, och PC HAHAHAHAHAHAHAH!!! Spelar du LAtjo lajban eller? Omg du e barnslig som spelar pc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 vad yrar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 vad yrar du om? Jag "yrar" om att alla dina fåniga meninslösa och urbota dumma inlägg handlar om enbart skitsnack från din sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 För det första : HULTAN STÄNG TRÅDEN Och den andra : Jag trodde du visste vad jag spela ANNARS hade jag inte varit medlem på GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 För det första : HULTAN STÄNG TRÅDEN Och den andra : Jag trodde du visste vad jag spela ANNARS hade jag inte varit medlem på GTAsajten ska hultan stänga tråden för att du skackar bullsjit? Tror inte han kommer stänga den? hellre får han banna mig härifrån om de ska vara så.. Tror Hultan förstår att man blir förbannad när du yttrar dig såhär. och vadå tror du visste va du spelar? jag spelar inte GTA bara för att jag är medlem här? jag gjorde däremot de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 ok ok jag ger MIG!!! jag pallar inte bråka mer! Men jag gillar inte GC för det och jag får säga vad jag tycker... men ni e bara arga på mig inte på alla andra på sidorna 1-2 o alla andra som har sagt dumma saker om GC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 ok ok jag ger MIG!!! jag pallar inte bråka mer! Men jag gillar inte GC för det och jag får säga vad jag tycker... men ni e bara arga på mig inte på alla andra på sidorna 1-2 o alla andra som har sagt dumma saker om GC. Ok, coolt, men varför undrade du om min ålder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 för du kallade alla som kritiserade GC för snorungar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 för du kallade alla som kritiserade GC för snorungar... Ok? Är dom inte de då? Som tycker dom är coola som inte spelar spel som är roliga.. utan som ditter och spelar silent hill 3 med blöjjor bara för att de inte är ett barnspel.. alla spel är barnspel i mina ögon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jodan lugna ner dig.. Det är för fan bara en konsol.. Jag sitter hemma o lirar mitt Nintendo 8-bits för tillfället och till det finns det ju typ bara "barnspel".. Men säger någon nått om det? Nej.. för det är fan kult med 8-bit!! Så lugna ner dig en smula och sköt ditt så sköter nog Fighter-2004 sitt i fortsättningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Nintendo skulle inte stå på fötter om det inte var för GBA, GC säljer skit i sverige och japan. I usa går det "lite" bättre.. Själv har jag GC, Xbox, Och ps2 Jag bryr mig inte vilken som är bäst. Har min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jodan lugna ner dig.. Det är för fan bara en konsol.. Jag sitter hemma o lirar mitt Nintendo 8-bits för tillfället och till det finns det ju typ bara "barnspel".. Men säger någon nått om det? Nej.. för det är fan kult med 8-bit!! Så lugna ner dig en smula och sköt ditt så sköter nog Fighter-2004 sitt i fortsättningen.. Stellan.. Vad är de som avgör om ett spel ska klassas som "barnspel" ? För att de har ett innehåll som är mer tänkbart för barn? isf inom vilken ålder innehar man titeln "barn" ? Eller? För att de spelas av barn? För isf är väl GTA ett jävla barnspel de med, när småfjantar som detta forum är uppbyggd av sitter och yttrar sig på de sett dom gör? Skulle tippa medelålder här på ca 12-13 år Och dom kastar ur sig skit som att mario e barnslig? Ehh? Nått som är barnsligt är väl isf att bete sig som ni gör? Ska man behöva dra samma dynga i vartenda forum innan alla har förstått? jag har en hel rad med illsinnade och förbannade människor som sammtycker om mina åsikter. Klaga inte på Nintendo's skapelser! Dom är älskade av hela världen och ger mer spelglädje än "mogna" spel någonsin kommer göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jag har inte Gamecube men jag skulle lätt kunna köpa det bara för Mario spelen! dom är absolut inte barnspel, jag har spelat mario i alla år!! tycker att det är svin kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Det är nästan lite underhållande att läsa genom alla sidor och se allas kommentarer och diskutioner om GC och om barnspel @ Add3, bra sagt Mariospelen är skoj jag ska fan köpa Mario Advance 2 till GBA Super Mario World är skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) hade först 8-Bitars sen uppgraderade man till Snes sen kom SUPA DUPA 64 och till sist kom PS2 å pajjade allt.. var ett Mario freak en gång i tiden.. Redigerad 11 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Har nu läst genom topicen och allt jag kan säga är LOL! Att kalla roliga kultspel för barnspel borde klassas som ett brott! Jag tror nog som Jodan nämnde att ni kallar det barnspel för att dölja att ni i själva verket diggar spelen hårt som fan. Jag skäms inte för att att jag gillar Mario(Nes, Snes och 64:an aldrig kört på GC). LOL alla småungar som tror ni är tuffa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts