kariya Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 If u don't like GC, then fuck off from my topic!!! jag tycker om gc mig mig mig gta är 8 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Vilken PS2-ägande GTA-fan gör det??? Inget. De har ju redan spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 super mario är faktiskt kung!!! (SNES) så mario äger PS2 är så yltig, nintendo har mer djup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 super mario är faktiskt kung!!! (SNES) SNES är en helt annan sak! Minnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 SNES är en helt annan sak! Minnen... (:!!! Jupp! Den gamla goda tiden åååhhh... :"> super mario world 8-bit ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 SNES är en helt annan sak! Minnen... (:!!! Ska snart köpa en SNES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Ska snart köpa en SNES! Men det blir ju inte samma sak... Det ska ju vara den som man lirade på när man var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 och ni tror att GTA-spelen skulle fungera på SNES? (:!!! inte ens GTA(1) skulle fungera på en sån gammal maskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 och ni tror att GTA-spelen skulle fungera på SNES? (:!!! inte ens GTA(1) skulle fungera på en sån gammal maskin. J0 en rejält nerbantad version skulle nog funka, men det skulle vara 1 väldigt liten bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 och ni tror att GTA-spelen skulle fungera på SNES? inte ens GTA(1) skulle fungera på en sån gammal maskin. Det påsotd vi väll aldrig heller att det skulle göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 (redigerad) Det påsotd vi väll aldrig heller att det skulle göra? hehe..nej de har du ju inte gjort!! va gör hultan framför datorn Redigerad 23 oktober, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 det finns bara 2 konsoler nes och commandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 HATA GAY-MCUBE! JA FICK DE NÄRE KOM UT UTAN Å VETA OM DE Å NU HAR JA HAFT DE I NÅ ÅR Å JA HAR INTE LYCKATS SÄLJA SKITEN ÄN Å SPELEN RÄCKER I 1MINUT SEN TRÖTTNAR MAN SÅ HATA GAY-MCUBE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 nästa gta spel gta:mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 HATA GAY-MCUBE! JA FICK DE NÄRE KOM UT UTAN Å VETA OM DE Å NU HAR JA HAFT DE I NÅ ÅR Å JA HAR INTE LYCKATS SÄLJA SKITEN ÄN Å SPELEN RÄCKER I 1MINUT SEN TRÖTTNAR MAN SÅ HATA GAY-MCUBE!!!! Shit, man! Lugna dig! Du ska väl fan inte hålla på sådär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Shit, man! Lugna dig! Du ska väl fan inte hålla på sådär! ok sorry rå men asså ja hatar nintendo ja tyckte dom va bäst förut men asså gc blev en så otroligt stor besvikelse liksom å ja förut gjorde dom spel för att roa folk nu verkar de mer som om dom vill tjäna pengar tex vissa spel måste man ha gba för att kunna använda de fullt ut å de är ju väldigt onödigt å dessutom så skulle väl inte ens vc få plats på en gc skiva isåfall skulle dom säkert få ta bort nåt ja gubbar förlåt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 (redigerad) jo, det var jävligt mycket känsla i SNES, det bästa minnet är ju av Super mario, mmmmm....jag varvade det när jag var typ 9år... hehe, satt och spelade det hela dagarna... http://www.angelfire.com/sk2/snesres/images/smw/smw242.jpg bidipopobidi.. biibiipoopoodidi... brilajnkankankan... humm... en melodi.. :/ Introt till super mario world (midi) Redigerad 24 oktober, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 (redigerad) tycker faktiskt att supermario till super nitendo är ett av dom bästa spelen! tänk så länge man spelade dom spelen.. och hur kul det va! och nu kan ingen som är -11 säga att det suger.... dom spelade inte det så mycket när dom va små! supernitendo ---------------edit---------------------------- ska nog sno tillbax mitt supernitendo från min syrra.... älskar dom gamla spelljuden.. Redigerad 25 oktober, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 tycker faktiskt att supermario till super nitendo är ett av dom bästa spelen! tänk så länge man spelade dom spelen.. och hur kul det va! och nu kan ingen som är -11 säga att det suger.... dom spelade inte det så mycket när dom va små! supernitendo ---------------edit---------------------------- ska nog sno tillbax mitt supernitendo från min syrra.... älskar dom gamla spelljuden.. hehe, själv hade jag mario på game-boy men de jag minns mest av är segat!! Sonic fan va kul de va! min bror köpte de när jag va 4-5 år, och sen satt jag alltid och kollade när han spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 TV-spel Konsoler i tids ordning, äldst först Sega 8-bitars Super Nintendo N64 dessa har jag, SNES:et lånade jag av mina kusiner i typ 3år i rad lite då och då, det var bara jag som spelade det typ... med den är lite trasig där bak, och nu funkar den inte alls (kontagken där man stoppar in TV-Antennen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts