mr staffe Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 haha gc suger....asså tex. spelet Super smash bros e värsta barn spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 haha gc suger....asså tex. spelet Super smash bros e värsta barn spelet... ÖÖhhmm... och!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 (redigerad) Asså, ärligt talat. Vad fan är det som är så farligt med att man spelar "barnspel"?! Är det bara jag i denna tråd som spelar bra spel, och inte "vuxen spel"? Är regeln som sådan; att alla som hänger på detta forum ska spela spel som enbart bygger på principen att mörda, och inte Nintendos spel som är "barnspel"? Isåfall så är det verkligen sjukt... japp de är så bara skoja. men vadå? sitter du där hemma och spelar mario hela dagarna jag kan erkänna att jag har mario spel, men de fick jag till GC EDIT* Mr staffe, du suger k*k Redigerad 5 oktober, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Asså, ärligt talat. Vad fan är det som är så farligt med att man spelar "barnspel"?! Är det bara jag i denna tråd som spelar bra spel, och inte "vuxen spel"? Är regeln som sådan; att alla som hänger på detta forum ska spela spel som enbart bygger på principen att mörda, och inte Nintendos spel som är "barnspel"? Isåfall så är det verkligen sjukt... Nej det är finns ingen sån regel... Man jag tycker man är ganska fjollig om man brukar sitta och spela typ Super Mario hela dagarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Gamecube e väll ingen barnkonsol? sitter 3-åringar och kör resident evil?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Den barnslige är väl igentligen den som måste hävda sig med att säga att något är barnsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Game cube rockar ju! Jag har det inte men jag skulle vilja ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Jag "råkar" ha en GameCube och den gillar jag att spela på... Fast jag spelar inte typ Mario, men däremot... Soul Calibur II... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Welcome back to "GTA to GC". That's "GTA to GC", not "Does or doesent GC suck". This is not a "run people over" page. Today were here to talk about porting GTA to GC. Not metaforically kicking GC owners in the nuts!!! That's pissing people off!!! Is it logic to say that GC is to childish to release GTA for it, and when GC owners ask why it's childish reply with "because GTA aint released for it"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Welcome back to "GTA to GC". That's "GTA to GC", not "Does or doesent GC suck". This is not a "run people over" page. Today were here to talk about porting GTA to GC. Not metaforically kicking GC owners in the nuts!!! That's pissing people off!!! Is it logic to say that GC is to childish to release GTA for it, and when GC owners ask why it's childish reply with "because GTA aint released for it"??? måste du snacka engelska?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 I've just about had enough of you!!!! If u continue like this I'll have to throw you out of this studio!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 If u don't like GC, then fuck off from my topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Jag har GC Den är väl ganska ok... jag har inget emot ett GTA spel till GC men det passar inte med ett När jag ändå är igång kan jag säga alla spel jag har Hitman 2 The Sims Resident Evil Zero Star Wars: Jedi Knight: Jedi Outcast 2 Super Mario Sunshine :"> Super Smash Bros Melee Crash Bandicoot Ska förståss köpa Metal Gear Solid: The Twin Snakes Är ett större MGS-fan än _-MadeMan-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Är ett större MGS-fan än _-MadeMan-_ Men jag är störst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Men jag är störst! Du har ju inte köpt GC bara för MGS: TTS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Du har ju inte köpt GC bara för MGS: TTS Nej, sååå lågt sjunker jag inte att jag köper enn GayCube! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Nej, sååå lågt sjunker jag inte att jag köper enn GayCube! Yeah! Då är jag forumets största MGS-fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Det finns ju tusentals roliga spel till gamecube Super Smash Bros är ju as kul att spela mot andra på sama sak på Mario Party när man slår tärningen och Bomberman är också kul fast inte på single player en gång van jag en bomberman tunering på fritis jag fick 11 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Det finns ju tusentals roliga spel till gamecube Super Smash Bros är ju as kul att spela mot andra på sama sak på Mario Party när man slår tärningen och Bomberman är också kul fast inte på single player en gång van jag en bomberman tunering på fritis jag fick 11 kronor. Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Hur gammal är du? Antagligen ganska liten, med tanke på att har verkar gå på fritids Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts