okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 kampen är stendöd Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Sannolikheten att man lyckas e liten, men Nintendo tänker se till så att spel kommer att utvecklas till GC efter att Revolution släpps. Dessutom ska jag skapa en ny sida för nästa generation . Den kommer att heta GTA4revolution, GTA4N05 eller vad nu nintendos nästa konsol kommer att heta. Den här sidan är bara till för att skaffa publicitet åt nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Det kommer inta att hända endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 E du allvetande gud själv eller??? Nä just det!!! Sluta försöka förutspå framtiden för att just en sån framtid skulle passa dig bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Men nu är det så att Nintendo inte tillåter GTA och så är det, tror knappast att GTA kommer till GC .. Nintendo verkar inte satsa på sånna spel utan mer "barnsliga" spel , klart det finns ju spel som Resident Evil och Zelda men ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Men nu är det så att Nintendo inte tillåter GTA och så är det, tror knappast att GTA kommer till GC .. Nintendo verkar inte satsa på sånna spel utan mer "barnsliga" spel , klart det finns ju spel som Resident Evil och Zelda men ändå.. zelda hör till barnspelen, men hör på. Nintendo har många "barn" spel som ni säger i GC konsolen. Faktum är att de flesta av er som säger barn spel och sånt spelar de spelen. Ni försöker gömma er Ni är rädda för att ni ska bli utstöta Jag kan stolt säga att jag är en 14 år och spelar så väl som mario och andra barn spel. Jag spelar de flesta spel (förutom såna där tråkiga skit spel som warcraft och såna) Nintendo har faktiskt inte så jävla många barn spel, om ni tänker efter. Det är bara dom Mario och zelda Jag har säkert skrivit något fel men, whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Zelda e inte så hemskt barnsligt. Titta bara på OOT och det kommande Zelda!!! Men jag har ärligt talat inte hört något om att Nintendo förbjuder GTA. Dom är helt enkelt inte så förtjusta i det att dom tänker betala R* för att konvertera det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Trodde alla som hade GC hade PS2/XBOX också pga det lilla utbudet på roliga spel till GC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Nej. Okka du är inte precis en ny medlem. Du borde veta bättre än att bara skriva ett ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Okka du är inte precis en ny medlem. Du borde veta bättre än att bara skriva ett ord Haha, jo, men jag kände att ett ord skulle räcka, hade inte så mycket mer att säga... Edit. Det är inte längden, det är innehållet. Redigerad 17 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) Ge dig Darkjak det kommer aldrig GTA till GC Nitendo har själv sagt att dom inte vill ha det till GC så köp en annan konsoll eller dator... Redigerad 18 augusti, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Ge dig Darkjak det kommer aldrig GTA till GC Nitendo har själv sagt att dom inte vill ha det till GC så köp en annan konsoll eller dator... Jag tror nog att han redan har en dator serru... Själv ska jag köpa en Ps2 nu i september bara för GTA: San An's skull! Kan bara inte hålla mig tills det kommer till PC. Men eftersom kontrollerna är så äckliga till PS så har jag inte gett upp kampen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jag tror nog att han redan har en dator serru... Själv ska jag köpa en Ps2 nu i september bara för GTA: San An's skull! Kan bara inte hålla mig tills det kommer till PC. Men eftersom kontrollerna är så äckliga till PS så har jag inte gett upp kampen! Jupp, GC kontrollerna är mycket bättre än PS, de känns så gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Som sagt, GTA4GC är bar till för att ge publicitet åt min nästa hemsida, som för tillfället har titeln GTA4vadnunästanintendokonsollkommerattheta. Den sidan kommer att ha rejält trimmat utseende (Har val hemsidor som tillval i gymnasiet o ska börja på det i höst). Och som sagt, Nintendo är inte så förtjusta i GTA att de tänker slänga ut flera miljoner på en konvertering av ett asgammalt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) GameCube är nog den sämsta av alla "nya" konsoller som ps2 och xbox. Själv föredrar jag pc. Men det är bara min åsikt. Om ni tycker om "LekKub" så får ni väl göra det. Men! Lär dig engelska! Game betyder inte lek din idiot! Förresten är lek spel som SuperSmashBrothers skit kul! (:!!! Redigerad 19 augusti, 2004 av SnowstormGta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Men! Lär dig engelska! Game betyder inte lek din idiot! Förresten är lek spel som SuperSmashBrothers skit kul! Han har ju inte påstått att game betyder lek (:!!! fast man kan översätta game till lek iaf enligt min engelska-ordbok Det var nog bara ett uttryck för att visa att han inte gillar GC... Själv gillar jag GC... fast jag gillar PS2 mer, men jag har inget emot att GTA släpps till GC, fattar inte heller vad alla andra har emot det... som om det skulle spela någon roll (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Visste ni att play betyder spela upp, spela och är allra mest använt som att LEKA!!! Game betyder spel och inget annat!!! Alltså: Spelkub och Lekstation! Och pröva inte med Gaybube, för det går precis lika bra att säga Gaystation. Om man vill vara elak kan man till och med säga Playsatan (eller till och med gaysatan), vilket inte har någon motsvarighet hos GC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Häromdagen bekräftades Playboy:mansion och MK:deception till GC! Detta betyder antingen att det blivit mer lönsamt att släppa spel till GC, eller att Nintendo tog bort det där "våldförbudet" ni snackade om innan. i vilket fall som helst har sannolikheten för ett GTA till GC ökat. Sen har vi ryktet om GTA:Sin city, som ska vara GC-exklusivt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Och var kommer det dära 'ryktet' ifrån då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Nån stans på nätet. Det fanns även rykten om att DP skulle släppas till GC i Oktober 2004. Ryktet känns logiskt: R* släpper GTA:SA till alla format utom GC, Sony har ett avtal om SA så R* gör tar patent på en titel som ska vara exklusivt till GC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts