darkjak Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Zitch : Att ha GTA på GC är som att äta en tomat, skitgott, och så jävla rätt. Tack för den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Tack för den!!! yeaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 gta till gc är som min syster, svårt att få men när man väl är inne kan man inte sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 gta till gc är som min syster, svårt att få men när man väl är inne kan man inte sluta ehh, den fattade inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 gta till gc är som min syster, svårt att få men när man väl är inne kan man inte sluta Hörrdu, ingen incest i forumet! Håll dina sjuka sysselsättningar för dig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 HAHA!!! K****a sin egen syrra! SNACKA OM SJUKT!!! Men jag fattar ditt budskap, GTA till GC är osannloikt, men asbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Men är det så konstigt att GC är en barnkonsoll de säljer ju nästan bara "barnspel". I mina ögon är dock Mario spelen klassiker såna man började lira på gamla Game boy och dylikt. Så klassiker som alla åldrar spelar egentligen kan man ju inte kalla för barnspel, men visst GC är riktat åt den yngre marknaden, ja. Men de har ändå spel till äldre. Jag föredrar PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) gta till gc är som min syster, svårt att få men när man väl är inne kan man inte sluta Jävla äkel. fyfan va vidrigt borde inte den här killen få en varning. EDIT: hur gammal e din syrra Redigerad 14 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) det enda som är bra med gc är super smach bross mele Redigerad 4 september, 2004 av heat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) se nu förstår ni mitt syfte här ! piss ppl off! asså ja vet att de inte var kul men omg tar ni allt på allvar, kanske ni borde eeeh. jadu... typ.... ja.... fatta saker bättre? Redigerad 14 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 se nu förstår ni mitt syfte här ! piss ppl off! asså ja vet att de inte var kul men omg tar ni allt på allvar, kanske ni borde eeeh. jadu... typ.... ja.... fatta saker bättre? Men du skämtar/skojar så mycket att man inte vet när du är seriös och när du skämtar. Förstår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 men herregud skulle ja smurfa min egen syrra? har ingen dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Det finns ju faktiskt såna typer.. Allvarligt så trodde jag inte dig men ibland blir det lite förvirrande som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 hunt them down! jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Ge upp kampen med GTA till GC , sälj ditt GC och köp ett PS2 .. Finns rätt billiga begangnade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Ge upp kampen med GTA till GC , sälj ditt GC och köp ett PS2 .. Finns rätt billiga begangnade.. Nej nej nej, kampen om GTA till GC ska aldrig dö! Men jag är så sugen på SA så jag ska köpa ett PS bara därför men ändå ha kvar mitt GC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 alltså nej, klart att kampen inte död... e du helt dum i huvudet eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 alltså nej, klart att kampen inte död... e du helt dum i huvudet eller ? Kampen dör aldrig!! "e du helt dum i huvudet eller ?" - jag, badoysnatcher eller båda två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 den andra snubben.. tycker han e lite skum : ' ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 kampen är stendöd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts