darkjak Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Av vilken h********s orsak kommer double-pack bara till PS2 och XBOX!!! Jag läser en brittisk Nintendo-tidning. På insändarsidan har det funnitts insändare i stil med "kommer GTA till GC" eller "Kommer det något GTA-liknande spel till GC" varje månad sedan VC släpptes. Just nu laddar jag ner VCPR och KCHAT till min dator via Kazaa lite med ett 56k-modem!!! Vilken PS2-ägande GTA-fan gör det??? Om jag inte får några nyheter om GTA till GC innan sommaren så svär jag: jag ska själv göra en hemsida med en namninsamling!!! Hur f*n ni än gör så tänker jag inte ge mig föränn GTA kommer till GC!!! Jag känner inte till en enda GC-ägare som inte vill ha GTA!!! Om någon känner till en redan existerande namninsamling, skriv det nedan!!! Här kan även andra Nintendo-ägare skriva sina GTA-erfarenheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Av vilken h********s orsak kommer double-pack bara till PS2 och XBOX!!! Jag läser en brittisk Nintendo-tidning. På insändarsidan har det funnitts insändare i stil med "kommer GTA till GC" eller "Kommer det något GTA-liknande spel till GC" varje månad sedan VC släpptes. Just nu laddar jag ner VCPR och KCHAT till min dator via Kazaa lite med ett 56k-modem!!! Vilken PS2-ägande GTA-fan gör det??? Om jag inte får några nyheter om GTA till GC innan sommaren så svär jag: jag ska själv göra en hemsida med en namninsamling!!! Hur f*n ni än gör så tänker jag inte ge mig föränn GTA kommer till GC!!! Jag känner inte till en enda GC-ägare som inte vill ha GTA!!! Om någon känner till en redan existerande namninsamling, skriv det nedan!!! Här kan även andra Nintendo-ägare skriva sina GTA-erfarenheter!!! Du, nämn inte Kazaa på det här forumet! Hultan har komplex! Nej, men skämt åsido, editera bort den skiten! (om att du laddar ner radion) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Hur f*n ni än gör så tänker jag inte ge mig föränn GTA kommer till GC!!! Vill bara uppmärksamma dig på att GTAsajten inte har något att göra med produktionen av GTA spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 GTA till GayCube... Vilken skit det skulle bli! GayCube är en barnkonsol, konstigt att det överhuvud-taget finns några actionspel till det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 GTA till GayCube... Vilken skit det skulle bli! GayCube är en barnkonsol, konstigt att det överhuvud-taget finns några actionspel till det... håller med och kom inte och säg att det inte är en barn konsoll, kolla bara färgerna på den t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 håller med och kom inte och säg att det inte är en barn konsoll, kolla bara färgerna på den t.ex Ja 5åringar skulle ju kissa på sig om dom Såg en Data eller Ps2.. så mörka.. ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Ja 5åringar skulle ju kissa på sig om dom Såg en Data eller Ps2.. så mörka.. ! ! hahaha fast dom e ju lite läskiga dom där ps2 :'( man vet ju aldrig när dom hoppar på en :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Min försökte faktiskt bita mig idag! Nu får han vara bunden vid ett bordsben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Min krälade sig upp från vardagsrummet till mitt rum och började käka lite av min säng. Haha, till GayCube! Då får man typ skjuta med bubbelpistoler, fråga folk snällt om man får "låna" bilarna, etc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 (redigerad) Game cube är för fan inget barnkonsol!! Resident evil? ni tänker säkert på mario spelen. men de är för fan ingen barnkonsol EDIT* Mademan har gamecube, men han skäms väl för att säga de Redigerad 30 september, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Game cube är för fan inget barnkonsol!! Resident evil? ni tänker säkert på mario spelen. men de är för fan ingen barnkonsol EDIT* Mademan har gamecube, men han skäms väl för att säga de Du.. Jag köpte GAMECUBE för Metal gear solid TT .. inget annat! Det kan ni f*n läsa i MGS tråden Annars skulle jag aldrig köpt den..! (Riktigt MGS fan!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 GameCube är nog den sämsta av alla "nya" konsoller som ps2 och xbox. Själv föredrar jag pc. Men det är bara min åsikt. Om ni tycker om "LekKub" så får ni väl göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 "lekkub"? ja förlåt då mademan, ja visste inte de men hur som helst så tycker jag att gamecube är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 "lekkub"? ja förlåt då mademan, ja visste inte de men hur som helst så tycker jag att gamecube är bra . har du GC själv eller?.. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 . har du GC själv eller?.. ( ) japp har du inget mer spel än mgs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 japp har du inget mer spel än mgs? Jag har inte MGS det har inte släppts.. så jag har inget spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Jag har inte MGS det har inte släppts.. så jag har inget spel.. lol har de stått uppe på vinden i ett par månader eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 lol har de stått uppe på vinden i ett par månader eller?? Nått i den stilen ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Nått i den stilen ja.. dubbel lol finns mgs på ps2 och x box?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 dubbel lol finns mgs på ps2 och x box?? Japp.. har alla till PS2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts