saffecool Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Haha, Arman då ! Vad gör du ! den såg jag också ( är du en porr gubbe arman ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Karatemorfar, för helvete ändra Avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 (redigerad) Karatemorfar, för helvete ändra Avatar Varför då ? Det är väl inget porr med den !? Vill ju vara som dig !! *Logga in på msn om du är online Redigerad 3 oktober, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) alltså får see om jag har försått allt rätt kommer du sända en kanal på internet streamande eller? Tips: kolla ifall du kan få sponsorer som kan sponsra dig med pengar mot att dom får ha lite reklam på din kanal då kanske du har råd med simpsons och filmer Edit: ska din kanal sända dygnet runt Edit2: do där som du köper rättigheter till filmer serier osv osv har dom nån broschyr eller hemsida där man kan kolla vilket utbud dom har Redigerad 1 november, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 sooooft arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Hmm... Ett förslag, om det går, förstås. Vet inte hur sånt här fungerar. Men typ... 1 Simpsons avsnitt och 1 South Park avsnitt per dag? Eller nåt? Vet inte hur du hade tänkt dig, men skulle väldigt gärna ha South Park också, med tanke på att dom har säsongsuppehåll på 4an nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 alltså får see om jag har försått allt rätt kommer du sända en kanal på internet streamande eller? Tips: kolla ifall du kan få sponsorer som kan sponsra dig med pengar mot att dom får ha lite reklam på din kanal då kanske du har råd med simpsons och filmer Edit: ska din kanal sända dygnet runt Edit2: do där som du köper rättigheter till filmer serier osv osv har dom nån broschyr eller hemsida där man kan kolla vilket utbud dom har Svar på Edit 1: Jag håller på att göra ett schema! Svar på Edit 2: Det är egentligen inte jag som köper filmerna, utan min storebror! Jag vet inte om dem har en sida...tror inte det... ska fråga sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts