sumo Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Hej, jag har grejat med handling.cfg och carcols.dat i vc. Jag har hört att man måste installera om hela skiten om man har gjort det för annars funkar inte MTA. Därför så undrar jag om nån har installationsfile (lr vad som behövs för att installera om det) lr om ni känner till en hemsida eller nått som har det? Tack på förhand! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sumo Skrivet 28 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 warez? ere ingen som har den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sumo Skrivet 28 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 hej, vart kan man hitta det där scriptet som behövs för att komma in på vicecity center? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 ja warez, om du vet vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 hej, vart kan man hitta det där scriptet som behövs för att komma in på vicecity center? det behövs väll inget script Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sumo Skrivet 28 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 men har nån setup filen för vice city?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Vad som behövs för att insallera om det är en skiva.. två skivor. Men om nån nu skulle ha en crackad version eller nåt tror du då att personen i fråga skulle orka skicka en fil till dig på typ en gig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Sumo, vad menar du för script? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sumo Skrivet 29 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 lol, scriptet var till opera. Jag använder det oftast. Då kommer det upp om nå script också står det typ ladda ner från quicktime nått sånt. Men i internet explorer. Jag föredrar Opera. Kan zooma in hehe på vissa site:r. Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sumo Skrivet 29 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 lr man kan zooma in på alla sidor men man använder det ju det bara på vissa site:r om du vet vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 lr man kan zooma in på alla sidor men man använder det ju det bara på vissa site:r om du vet vad jag menar. Ja vi förstår din lille snuskepelle där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 hmmm... är det inte förbjudet att tipsa om warez?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 hmmm... är det inte förbjudet att tipsa om warez?? Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts