Crice Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Vilket var det bästa bandet/ bästa artisten på 80-talet och varför?? Min favorit är Billy Joel! Hans låtar har hjälpt mig mycket i mina problem och hans låt "We didn't start the fire" Är bättre än de flesta historielektioner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Nej huga! Guns N' Roses var det bästa 80-tals bandet! http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/GNR.GIF Sångare: W. Axl Rose, bästa sångrösten ever! Gitarrist: Slash, fortfarande en av dom bästa i världen! Andra gitarrist: Izzy Stradlin, hur kung som helst! Basist: Duff McKagan, bästa basisten, enligt mig! Trummis: Mat Sorum, snacka om naturbegåvning! Piano: Dizzy Reed, spelar inte i många låtar, men man hör när han drar igång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Ok, kul att någon har en uppfattning! Trodde den här tråden skulle bli sönderpostad, men, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Okej, inget band då... Rick james En till, Cool and the gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Michael Jackson... Weird Al Jankovic är ganska rolig han...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 oj.finns massor......... Mötley Crüe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts