Marquis Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Har sökt men hittar inget svar, och i den pinnade MTA tråden får man aldrig svar . Problemet: När jag ska starta MtaClient eller genom ASE så kommer det upp en fel ruta där det står: MTA Client har orsakat ett fel i MTA Client.exe Jag har testat att ominstallera både GTA VC och MTA, vad ska jag göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Ingen som vet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 (redigerad) ^ UPP ^ Redigerad 29 september, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 starta genom MTA istället för ASE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 starta genom MTA istället för ASE hur? om jag tror rätt så har jag testat så också, men det funkar inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 prova ta bort hela mta 0.2 (inklusive zipfil/mtainstall) och ladda ner en ny.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts