FABBE Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 KOMMER GTA:VC TILL PC ELLER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Kanske ingen vet väl riktigt än!! Köp PS2 de är värt pengarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Varför dröjde det så länge innan GTA3 kom till PC? Hoppas VC inte dröjer lika länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Kanske ingen vet väl riktigt än!! Köp PS2 de är värt pengarna!! nej. det tycker inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det dröjer ju länge med av kodningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har du över huvudtaget PS2 gtaplayer??? Har du de inte ska du inte säga nåt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag tycker det e värt pengarna jag köper det till PS2 Ifall det inte kommer till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men du hade väl bokat de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ja jag menar att jag ska KÖPA DET nU! så jag har det ifall det inte kommer till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har du över huvudtaget PS2 gtaplayer??? Har du de inte ska du inte säga nåt!!! Om han inte tycker det är värt det ska väll inte du säga nått heller......jag tycker inte det är värt att köpa PS2 för bara GTA:VC.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Inte bara därför, de är den bästa pryl man kan ha!! Skit i att köpa till PC de är ju ändå ingen skillnad plus att de är bättre kontroller på PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ska jag skita i att köpa gta vice city till PC aldrig i livet man får mods och allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De är ju dina pengar så du gör ju hur du vill!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ja jag har nog känat ihop lite innan det släpps till PC`N IaF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag har bestellt mitt Playstation 2 F*n vad jag längtar!!.. får det Nästa TISDAG!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Härligt!! De ska bli så jäkla kul när VC kommer!!! Tur att man har PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 mmm.... marabou längtar mer änn vad du gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har du över huvudtaget PS2 gtaplayer??? Har du de inte ska du inte säga nåt!!! nej jag har inte ps2. och jag säger bara att jag inte tycker det är värt pengarna att köpa ps2 bara för att jag vill ha VC. bättre att vänta till PC vers. Förstår du vad jag menar nu eller är du helt dum i huvudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag tror inte han e helt dum ihuvudet... GTA3_PLAYER känner du någon som ska köpa vice city till PS2 så du kan testa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts