Warmedal Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 har installerat.. måste man ha DOS fönstrett uppe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 JAg kan väl passa på att lägga in mitt senaste verk nu när ni gör det. http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/Fire_Cube.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 (redigerad) *EDIT* The Copy: 50 - 70 polygoner? Var inte mycket... på min M4 nedan... där använde jag 1200 polygoner (har skärt bort några pga onödig plats).... och kolla bara hur den ser ut alldeles kantig hehe det var itne klar plus att det är en jävla stor skillnad mellan ett gevär och ett halvt ess(s) Redigerad 2 oktober, 2003 av the-copy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Det förstås hehehe Men ändå borde den väl ligga på några hundra polygons? Fast då den itne var klar förstår jag ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 jag är nybörjare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Ok... Hehe fast nu tränar ju jag c++ (Som du vet, right?! hehe) Men du ska nog se att du blir jättebra bara du tränar (Inte för att jag var bra men jag höll bara på i typ nån månad sen blev jag less på det >:0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 haha ja fatta ingenting av blender.. ja kan typ inte göra nått förutom att färga en boll eller fyrkant mig ja vet inte hur man får ut dom: ??hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 vilket pogram gör ni det i? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 vilket pogram gör ni det i??? Läs igenom hela topicen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 hepp hopp ingen som har en bra ide förrutom moppar eller såna svåra grejor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 ett rum med en dator Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Host host, Ä det ingen som använder sig av ett "riktigt"* program som 3dstudio eller liknande här eller!? * Menar inge illa med "riktigt"! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Host host, Ä det ingen som använder sig av ett "riktigt"* program som 3dstudio eller liknande här eller!? * Menar inge illa med "riktigt"! höll på med 3D Studio MAX 5 ett tag.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Host host, Ä det ingen som använder sig av ett "riktigt"* program som 3dstudio eller liknande här eller!? * Menar inge illa med "riktigt"! Jag använde Maxon Cinema 4d 8.1 och 3Ds Max 5 när jag höll på med det där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 håller på med denna bro nu HÄR och så här ser det ut just nu HÄR vatten texturerna och landskapet är ju inte färdiga och inte terrängen heller och så ska jag göra bron längre dessutom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 HÄR vatten texturerna och landskapet är ju inte färdiga och inte terrängen heller och så ska jag göra bron längre dessutom Snygg! Kéëp üp dâ göód wórk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
venox Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Tjenare alla skin makers är det någon som kan visa mig en bra Guide till Milkshape 3D ?? skulle vara shysst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Tjenare alla skin makers är det någon som kan visa mig en bra Guide till Milkshape 3D ?? skulle vara shysst Grattis, du har precis postat i en 3 år gammal tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Grattis, du har precis postat i en 3 år gammal tråd. Du också? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Du också? Du också? OMG JAG OCKSÅ Redigerad 1 april, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts