Defcon Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 gör ett PlayStation2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 mitt senaste verk HÄR Om ni tittar noga så ser ni att de är forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Om ni tittar noga så ser ni att de är forumet Nähä, det menar du inte? Inite hade jag sett det tidigare, tror ingen hade sett det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 (redigerad) Om ni tittar noga så ser ni att de är forumet Tror de flesta la märke till det själva! Redigerad 28 september, 2003 av TobbeH Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Har laddat ner Blender 3d nu men vette f*n hur man gör.. Någon som kan beskriva lite snabbt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 28 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 sök på "blender3d tutorial" på google jag är inge bra på åe skriva guide så........ men du kan gärna fråga mig ska försöka mig på lite moppar och playstation nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Ok ska söka nu!... Lycka till med moppen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 29 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 hupp moppe är nog för svårt för mig än så länge har istället börjat på en park Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 hupp moppe är nog för svårt för mig än så länge har istället börjat på en park Ååå helvete vilket program !!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 kladdigt kladdigt... jaja, jag gorde en five-seven, en pistol letede efter pikkadoller på internet, ska kolla om jag hittar bilden, nej, jag fick inte tag i i den, men den var snygg, var nöjd med den var runt 50-70 polygoner på den, bara 3st backfaces, gorde den med faces metoden , jag följde INGEN tutorial mjo 16:20 tankar programmet nu (milkshape 3d) 16:22 har tankat klart 16:22 instrallerar 17:06 den är klar, efter lite proble 17:18 NU är den klar, eller, nu är den skaplig, orkar inte fortsätta, så.. kolla: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 en liten guide hur man börjar, PLEASE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 29 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 (redigerad) hmm the-copy vilket program tror du är bäst blender3d eller milkshape? jag tror blender men... snart öppnar jag mitt gallery och samtidigt lägger upp lite fler grejor Redigerad 29 september, 2003 av Ade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 (redigerad) http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/M43.png Det där var min första sak... gjord i Cinema 4D numera orkar jag inte glo vid det så mycklet... läser c++ nu för tiden *EDIT* The Copy: 50 - 70 polygoner? Var inte mycket... på min M4 nedan... där använde jag 1200 polygoner (har skärt bort några pga onödig plats).... och kolla bara hur den ser ut alldeles kantig hehe Redigerad 30 september, 2003 av AE_Dave Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 30 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 (redigerad) hrmm jag ser hur du gjort den där men visst det är en bra teknik smart ide faktsikt uhh snart öppnar mitt galleri Redigerad 30 september, 2003 av Ade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 tack hehe... men när jag gjorde den var jag inte van att arbeta med point tools och polygoner, (Som du kanske märker vid avtryckaren... där är det lite väl mycket onödiga polygoner som sagt ). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 hmm the-copy vilket program tror du är bäst blender3d eller milkshape? jag tror blender men... snart öppnar jag mitt gallery och samtidigt lägger upp lite fler grejor vet inte, har bara provat milkshape Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 30 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 the-copy - ok, prova blender ae dave - hmm hade inte du gjort formen av vapnet och sen "extruded" altså dubblerat formen min 3d sida öpnnar nån gång senare eheh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Nej jag använde POint tool och sedan polygon tool.... sen extrudade jag vapnet *10 enhter... men eftersom ena sidan var öppnad som en genomskärning så använde jag sedan mirror tool och klistrade ihop de båda bitarna... sen var den klar (glöm inte det viktigaste av allt: SKISSEN!!!!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 ok ska försöka mig på nåt sånt i blender heh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Okej. Lycka till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts