the-copy Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 en FAQ skulle vara j*vligt bra, så man slipper dessa frågor: hur rånar man? var hittar man golfbilen? Var finns militär helikoptern etc etc etc etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
111111 Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 hej på dig du golf banan hittar du gålf bilarna militär basen och nått anat selle (kom inte i håg) hittar man militär hellikoptrarna och rånar gör du att du står och siktar mott expiditeni det råssa området så får du dinna sedlar de va allt ja kunde hjälpa dig med men ja vet inte exakt vart gålf banan och miletär bassen låg p.s du måste flyga hellikopter för att nå atack hellikoptern i militär basen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 det är inte jag som behöver hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 hej på dig du golf banan hittar du gålf bilarna militär basen och nått anat selle (kom inte i håg) hittar man militär hellikoptrarna och rånar gör du att du står och siktar mott expiditeni det råssa området så får du dinna sedlar de va allt ja kunde hjälpa dig med men ja vet inte exakt vart gålf banan och miletär bassen låg p.s du måste flyga hellikopter för att nå atack hellikoptern i militär basen Det var inte han som behövde hjälp, han ville bara att någon skulle skriva en FAQ eftersom att de där frågorna frågas hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Det var ju det han gjorde...han skrev svaren ju...Han´s comment är ju en faq på sitt eget sätt..tyvärr lite sent eftersom man varvade spelet för ett rätt så bra tag sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 jag menar en FAQ som har pungter, komman, organisering och lite tryckingar av retur knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 jag kanske kan jobba ihop en nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...hl=en+liten+faq Tror varken råna eller någonting om golfbilen var med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Jag kan göra en komplett nån gång, när jag får tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
111111 Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 ojj såg fel men de va en liten bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Eller så kan man fylla på i FAQ tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts