Najs Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 .. När jag hade instelerat det och ville börja spel så står det : GRAND THEFT AUTO III REQURIES AT LEAST 12 MB AVAILABLE VIDEO MEMORY Jag fattar vad det står men hur kan jag fixa det här?.. Hur? Lite fakta om min dator: P4 2.5 GHz 248 MB RAM 40 GIG´S HÅRDDISK.. Tacksam för hjälp MVH Nikko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 grafik kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 grafik kort? Tror nog han har ett godkänt grafikkort till skillnad från processorn mm. Kanske är ett fel i systemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Tror nog han har ett godkänt grafikkort till skillnad från processorn mm. Kanske är ett fel i systemet? Kan ändå vara bra om han skriver vilket grafikkort han har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Installera DirectX ...Om det inte hjälper så har datorn fått tuppgök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Najs Skrivet 28 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Har 32 Mb tror att det är felet.. Ska byta nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 så var det för mig i vicecity på min andra data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 på vicecity på denna dator så står det:GRAND THEFT AUTO VICE CITY REQURIES AT LEAST 12 MB AVAILABLE VIDEO MEMORY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Najs Skrivet 28 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 köttis vad var felet då?.. Grafikkortet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 köttis vad var felet då?.. Grafikkortet eller? vet inte men på server så funkar det fint men nu vet jag inte hur man kollar system sakerna för jag sitter på linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 jag har aldrig haft några större problem med min data. har bådde vc och gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Det beror på att grafikkortet är för dåligt. Det enda som kan göras är att köpa ett lite modernare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts