Lallaren Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 har testat detta spel och spelet e så underbart striderna , grafiken , explosionerna... så häftigt funderar på köpa detta och så men vad tycketr ni gillar ni de hatar ...osv skriv på /lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 har testat detta spel och spelet e så underbart striderna , grafiken , explosionerna... så häftigt funderar på köpa detta och så men vad tycketr ni gillar ni de hatar ...osv skriv på /lallaren har det släppts? Jag har väntat på detta spel skit länge nu!! Har det släppts? eller när släpps det?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 jag kan kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 har det släppts? Jag har väntat på detta spel skit länge nu!! Har det släppts? eller när släpps det?.. det ska finnas ute såg det i affären igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Vad går det ut på? Min 500:de post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts