_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Iframtiden kommer spel se EXAKT likadanna ut som verkligheten hoppas jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Så grymt skoj om alla i hela världen låg inlagda i spelet och man kunnde resa runt i hela världen och slakta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Då skulle jag slakta dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Haha, jag skulle ta hela rosenbad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 I framtiden kommer det kanske finnas Virtual Reality-datorer, man sätter en hjälm på spelarens huvud som påverkar hjärnan med magnetiska fält så man tror att man upplever något. Har ni sett filmen Virtuosity? Då fattar ni vad jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 handlade inte den här tråden om busshålplatser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 handlade inte den här tråden om busshålplatser? Jo för nån dag se`n så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 I framtiden kommer det kanske finnas Virtual Reality-datorer, man sätter en hjälm på spelarens huvud som påverkar hjärnan med magnetiska fält så man tror att man upplever något. Har ni sett filmen Virtuosity? Då fattar ni vad jag menar! USCH tänk om de gör ont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 USCH tänk om de gör ont samma sak med 13våningen eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raizer Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Jag undrar om man kan bli skjutsad av en taxi och att när en polis hemtar en så får man åka med till polisstationen och ta si där ifrån genom att slå ner en polis i smyg och ta hans vapen hans kläder och gå ut för att jobba som polis fast istället för att fånga bovarna så hjälper man dem och gör det svårt för poliserna istället... jo.. och fan va ball om man skulle hamna i fängelse, så kan man slå ner vakten när dom släpper en, springa runt där och hjälpa alla bovar ut ur burarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts