Andreas J Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Tror ni att man kan bli skjutsad av en bussförare och betala typ 1-2$ eftersom pengarna ska betyda mycket mer nu ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 vi kan alltid hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag hoppas man kommer kunna gå runt i bussarna och slå ner andra passagerare eller föraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Tror ni att man kan bli skjutsad av en bussförare och betala typ 1-2$ eftersom pengarna ska betyda mycket mer nu ?! Jag vet att den finns det och det fins limo taxi och buss som man kan betala för jag läste det på ign! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Plocka upp folk i en buss och köra mot vattnet och i sista sekunden hoppas ut ur bussen och sen den försvinna ner i djupet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 haha de låter kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Man riggar med en bomb och sen kör ner i vattnet så kommer det springande miljontals folk då tar man bara upp brass knuckles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag skulle vilja gå in i bussen och ta fram en eldkastare och bränna varenda en av dem där miami-borna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Stå på taket med sniper och skjuta in i bussen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 22 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag undrar om man kan bli skjutsad av en taxi och att när en polis hemtar en så får man åka med till polisstationen och ta si där ifrån genom att slå ner en polis i smyg och ta hans vapen hans kläder och gå ut för att jobba som polis fast istället för att fånga bovarna så hjälper man dem och gör det svårt för poliserna istället... skrev efter skolan så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slaughtermachine Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 va fan har du för sjuka ideer?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Haha jag vill vara med i S.W.A.T och hjälpa dom att fånga in Bovar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag har hört några i min skola säga "busshållsplats" istället för "busshållplats" som är det rätta, busshållsplats låter sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 låter sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag undrar om man kan bli skjutsad av en taxi och att när en polis hemtar en så får man åka med till polisstationen och ta si där ifrån genom att slå ner en polis i smyg och ta hans vapen hans kläder och gå ut för att jobba som polis fast istället för att fånga bovarna så hjälper man dem och gör det svårt för dem... Tror du har spelat lite för mycket himan på en och samma dag... Råder dig att gå och sova ruset av dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 22 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag var faktiskt trött efter skolan och skulle träna nån timme efter så det är min ursäkt. Jag rättade mina fel i det jag skrivit....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag undrar om man kan bli skjutsad av en taxi och att när en polis hemtar en så får man åka med till polisstationen och ta si där ifrån genom att slå ner en polis i smyg och ta hans vapen hans kläder och gå ut för att jobba som polis fast istället för att fånga bovarna så hjälper man dem och gör det svårt för dem... Du kan väl inte begära FÖR mycke av ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Ett spel e ett spel inget spel e verkligt för det e ju data grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Mmmmm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts