KalleR Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Snart kommer han nog med ett forum!? om det inte redan finns? (Och om han vet hur man gör) nej nej, han kommer skriva "mitt forum", men länka till gtasajtens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 nej nej, han kommer skriva "mitt forum", men länka till gtasajtens... Lol, skulle inte förvåna mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 HAhahaha, den (lille?) killen (eller tjejen) måste vara färgblind! Kolla bara vilka färger han har valt som bakgrundsfärg och textfärg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 HAhahaha, den (lille?) killen (eller tjejen) måste vara färgblind! Kolla bara vilka färger han har valt som bakgrundsfärg och textfärg. mm jo han är RIKTIGT färgblind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 säkert någon liten unge som inte vet vad copyright betyder och som är skitnöjd över sin "klipp och klistra"-sida. HEHE.... W0rd och lol! Jag tror att det är nån Bannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 HEHE.... W0rd och lol! Jag tror att det är nån Bannad! Som gör bort sig ännu mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 längst ner på vice city delen står det: Skriven av: Putte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Såg det också...man kanske ska påbörja sökning av denna "putte" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 (redigerad) Anmäl dig till "saknad" på TV4 så dom får letta efter Puttte ' Har han kopierat detta från GTAsajten också? "Det är ur dåligt, det är till och med dåligare en GTA 1" Redigerad 26 november, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Ska be mamma att fixa en internationell efterlysning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Lunch: Han har skrivit så om varje GTA spel nästan: GTA2: "GTA 2 har många andra saker en GTA 1 till exempel grafiken, bilarna gubbarna och allt annat. jag har inte så mycket att säja om GTA 2 just nu, men vill ni ha fusk så ta för er." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Var det inte någon som meddelade MSN om det här? Isåfall så borde de stänga ner "gtasajten2" den strider ju mot copyright lagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 *edit* FUSK mm. är taget från GTAsajten Fusk mm i GTAsajten är tagen från någon fusksida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Fusk mm i GTAsajten är tagen från någon fusksida! nej jag tror att hultan har suttit och knäckt dom själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Nån annan loser hittar sidan som inte känner till GTAsajten. Sen hittar han GTAsajten och mejlar Hultan: "Jag varnar dig! Du har snott från GTAsajten2! Jag anmäler dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Nån annan loser hittar sidan som inte känner till GTAsajten. Sen hittar han GTAsajten och mejlar Hultan: "Jag varnar dig! Du har snott från GTAsajten2! Jag anmäler dig! HAHA! Lite "lol" det skulle va då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts