Andreas J Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag vill helst testa en motorcykel och sen testa ett flygplan eller en hellikopter Jag tror att man börjar allt på en båt från liberty city och förs in i miami för att sitta i det fängelset och sen smiter man med hjälp av Lance. Eller att man åker dit med Lance och hans bror. Jag tror iallafall att man kommer att åka båt i början. Eller om Lance Vance skjutsar en i en helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Regina! Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Tänker ta första bästa bil och bara köra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Allvarligt talat: Admiral. Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag håller nog med att man bara tar en bil och kör iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 maverick jag älskar flygande saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 PCJ-600!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Helikoptern!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Hoppas det kommer finnas en bevakad millitärbas som man kan smyga in på, döda alla vakterna, sno en helikopter och flyga därifrån medan millitärerna skjuter på en som galningar, sen när man kommit utom skotthål tar man fram bazookan och spränger hela stället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag ska då försöka hitta en Freeway och glida runt i VC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 det första bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jo, de är klart men jag ska leta upp en Freeway!! Eftersom jag har ungefär en likadan 125cc!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 jag tar nog också det första bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 tror f*n att man tar första bästa, för inte springer man genom halva stan för att hämta en helikopter eller något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det kanske blir som i GTA3 att man får en speciell bil när spelet börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Japp första bästa bil och bara cruisa runt lite...Och tänka nu jävlar...NU JÄVLAR!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Kuruma!! Det är det enda uppdraget jag kommer ihåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Självklart blire första bästa bil som kör förbi eller om man får en!! Men ser jag en PCJ 600 eller en Freeway tänker jag iaf sno en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag tar första! Hoppas man får börja med en pcj-600! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Jag vill testa dem nya millitär-bilarna och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts