Pollmannen Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Såg du Emmy-galan, som visades idag på SVT1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 den gick väll precis? Såg den inte, för programledaren var så otrligt gayig Äkta amerikansk var han, flashig och med den perfekta rösten och håret, usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Lol, tror inte man är så senil så man glömmer det så fort! (Tänker på alternativet "Vet inte" ) Vote: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Ja, lite såg jag väl iaf. Vita Huset vann Emmyn för Outstanding Drama Series, mycket välförtjänt!! Aaron Sorkin borde bli adlad eller nåt, grymma manus. Speciellt första säsongen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Såg inte ett jota.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Har inte ens vetat om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 visste ej om att det gick, hade jag vetet hade jag ändå inte sett på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 visste ej om att det gick, hade jag vetet hade jag ändå inte sett på det... Samma här, orkar inte kolla på galor av sådant slag... Tycker det är lite tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Kan man inte stryka över "-galan"!? För det var en viss Emmy jag tittade på ikväll faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Kan man inte stryka över "-galan"!? För det var en viss Emmy jag tittade på ikväll faktiskt.. jaha, och hur ska vi tolka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 vad är emmy-galan? lite efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Det är väll som Oscar-galan fast för TV-serier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 jaha, och hur ska vi tolka det? Hehe.. det får ju tolkas hur ni vill.. men jag tyckte det var ganska mycket klarspråk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 vad är emmy-galan? lite efter Emmy: Gala för TV-serier! Oscar: Gala för filmer! Grammy: Gala för musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Jag valde Ver inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts