Scotty Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Kanske en lite onödig topic, men ändå! Om du går på gatan i Vice City och ser en polis jaga en ficktjuv, så spring efter och slå till tjuven! Du får 50 dollar för det, men slå inte ihjäl tjuven, för då är det du som bli jagad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Det visste nog redan alla förutom du kanske..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Jag tänkte på det, att alla redan visste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Japp, ganska gammalt. Lättare att tjäna pengar med Taxi istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Men en sak som jag tycker är rätt så konstigt är att rätt så ofta, iallafall när jag kör runt så jagar poliserna de där vaktbolagsmännen, jag tycker de bör vara på samma sida, eller har jag missat nåt i storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Det är lite skumt faktist. För vakterna vaktar The mall va? Dåligt i så fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Det är lite skumt faktist. För vakterna vaktar The mall va? Dåligt i så fall... Nä dom går runt lite överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Har bara sett dom på högra ön iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Tror det är en slags bugg... Jag tror att utvecklarna har gjort vakterna som ett gäng, och poliserna jagar ju gäng. Tror det beror på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Kanske en lite onödig topic, men ändå! Om du går på gatan i Vice City och ser en polis jaga en ficktjuv, så spring efter och slå till tjuven! Du får 50 dollar för det, men slå inte ihjäl tjuven, för då är det du som bli jagad! Good work Scotty! Beam me up! .. och nej.. det är ingen bugg att poliserna jagar vakterna. Dessa vakter är nämligen rent-a-guards som inte har samma status som poliser. Det är ungefär vanliga människor, som har gått nån väktar-utbildning.. och det är väl inte helt otänkbart att dessa människor inte är lika hederliga som poliserna är!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 ^^ testa fortsätta slå med jämna mellanrum på en död person man får Good Citizen Bonus av! pengarna fortsätter att rulla in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Dom där vakterna är allt ena irriterande gubbar. Taste on this, security! Ratttatata! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimmy_12_ Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 det är bättre med snut bilar då får man ganska mycket pengar min playstation krånglar måste skruva upp det varje gång man ska köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 det är bättre med snut bilar då får man ganska mycket pengar min playstation krånglar måste skruva upp det varje gång man ska köra Intresse flaggan hissad..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts