Andreas J Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Bara playstation-2 spelen 1. The getaway 2. Gta: vice city 3. Max payne 4. Hitman 2 5. Annat spel ( till PS2 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Gta:Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 The getaway eller gta vc tror jag blir bäst men jag tror mer på the getaway än gta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag tror att Gta: vc kommer att bli ett stort och roligt spel men The getaway är nog mer verkligt. Båda är säkert bra och mina hitills favoriter!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Vad är The Gateway för spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Vad är The Gateway för spel?? Du kan gå in på se.playstation.com så hittar du bilden på första-sidan. Där trycker du för att komma till hem-sidan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det kommer bli grymt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 TG eller VC??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 TG men VC kommer äga TG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men männska de kommer VC kommer äga TG så de bara stänker om de!! Om de går att köra ihjäl människor i TG kan de oxå bli kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men männska de kommer VC kommer äga TG så de bara stänker om de!! Om de går att köra ihjäl människor i TG kan de oxå bli kul!! Jag sa att Vc skulle äga TG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men vad grinig du är!! Att du orkar bry dig!! Jag sa bara att de kommer äga hur mycke som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Driver 2 kan dra sig i r*va jäm fört med VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Driver 2 är de sämsta spel jag har spelat!! Typ ett av dom sista uppdragen ska man knuffa ner en bil för ett stup men problemet är att han man ska knuffa har en dubbelt så snabb bil och om man tar en likadan som han så hinner han sticka iväg!!! De suger!! Jag sålde de inte långt efter med mitt Playstation!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag förstå det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slaughtermachine Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag tror att Gta: vc kommer att bli ett stort och roligt spel men The getaway är nog mer verkligt. Båda är säkert bra och mina hitills favoriter!!! är inte vc verkligt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Han menar att TheGetaway e mer värkligt för det utspelas i London och GTA i en påhittad stad men vice city e ju uppbyggd på Miami... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 22 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag menar också att i The getaway haltar figuren lite om han blivit skjuten i benet och blodfläckar fastnar kvar på honom. DET ÄR REALISTISKT !!! Men vice city kanske är så också vem vet. Det är bara vad jag vet...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag menar också att i The getaway haltar figuren lite om han blivit skjuten i benet och blodfläckar fastnar kvar på honom. DET ÄR REALISTISKT !!! Men vice city kanske är så också vem vet. Det är bara vad jag vet...... I GTA3 blöder gubben om någon skjuter honom och om man trampar i en blodpöl blir skorna blodiga och fotspåren likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 22 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Fast det är ju fult blod som sprutar. Som om en treåring ritat röda sträck vid huvudet typ. Men gtaIII är faktist bra endå för det suger inte iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts