epix Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Såg det här när jag kollade Online List: GoogleBot Using Personal Messenger Skickar den ett meddelande eller är den bara och loggar Inboxen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Jag nämnde detta i Vardagssnack igår. Undrar också det. Och samma sak står på gäster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Han är lite virrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Jag nämnde detta i Vardagssnack igår. Undrar också det. Och samma sak står på gäster. Ibland står det "Veiwing help-files" på GoogleBot... Jag fattar det som att det är gäster som försöker använda Personal Messenger, man kommer ju till en "You have not permission to use this blabla..." eller vad det nu står. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 en del gäster postar ju även inlägg i forumen...konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Nepp, det går inte och det antagligen som glassbilen säger, att de kommer till en felsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Men varför står det då att dom gör aktiviteten som dom inte kan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Men varför står det då att dom gör aktiviteten som dom inte kan ? Dem kommer väl till rätt adress och får upp felrutan, och då tror väl Online Listan att gästerna gör aktiviteten, den blir lurad helt enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Hot Bot Posting in forum: Musik, Film & Grafik Förklara det där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Hot Bot Posting in forum: Musik, Film & Grafik Förklara det där.. Alla botar kan göra massor med skumma saker, t.ex. posta i Papperskorgen! Vet inte varför det står så, men dom postar inget i verkligheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 den loggar kanske allt som ligger där och skickar till google så att folk kan få upp det på sökresultat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts