Zyber Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 På http://www.lostheaven.co.uk/ finns det en mod som gör all text i spelet till svenska! Jag skulle aldrig ladda ner den, men tyckte bara att det var en cool sak som jag vill tala om för *host* någon här som inte tycks snacka så bra engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 haha coolt. men att göra texten i spelet till svenska pajjar ju stämningen =/ och kan man inte läsa engelska är man garanterat för liten för att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 ska ladda hem lite grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 jag laddade ner en mod som gör att man kan köra racen när man vill.och så här står det i read me: 1. With Mafia Data Xtractor 1.1 (it MUST BE 1.1) extract the tables data. A warning should popup about you needing to select the patches data to exratct it properly. Just select yes for this. 2. Now copy circuits.def into Mafia/tables* and make sure you overwrite the existing one. 3. Copy mainmenu.mnu into Mafia/tables/MENU* and overwrie the existing one *The tables listed above should be automatically created by the Xtractor If they were not then you are either doing somthing wrong or are using the wrong version of xtractor. 4. Load up Mafia and enjoi Note: You need to select a car from the garage and a track for this to work. If you select a car opponents are automatically filled in but you can change them if you wish so. !REMEMBER! This mod enables an unfinished version of a race made. It was not coded for me and I can not garuntee it works. Becuase this version is unfinished only one track is available. jag får det inte att funka :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Javisst! Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Alla som hånar mig säger jag så här till: sho bre len haru bäsat nåra guse! Fredrik Brostöm har lärt mig det uttrycket! Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 fatttade mig inte på den där sidan förresten...stog att man va inloggad fast man inte va de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Alla som hånar mig säger jag så här till: sho bre len haru bäsat nåra guse! Fredrik Brostöm har lärt mig det uttrycket! Mafia regerar! Sko inte en häst typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 haha coolt. men att göra texten i spelet till svenska pajjar ju stämningen =/ och kan man inte läsa engelska är man garanterat för liten för att spela. Det är inte säkert, farsan lärde sej aldrig engelska i skolan, och han är 50 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts