fablenine Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 såg för ett tag sen några screens på spelet och då tilltalade det mig inte särskilt mycket, men efter att ha sett filmen med samma namn har jag ändrat inställning..någon som har det, är det värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 såg för ett tag sen några screens på spelet och då tilltalade det mig inte särskilt mycket, men efter att ha sett filmen med samma namn har jag ändrat inställning..någon som har det, är det värt att köpa? Nej....det e rent av tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 (redigerad) Nej det är riktigt kul! Själv spelade jag det läääänge. Man fastnar för det på en gång om man gillar spel i den genren, och det är snyggt som fan! Ett grymt bra spel alltså! Fast kontrollerna kan vara lite knasiga i början! Redigerad 25 september, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Fast kontrollerna kan vara lite knasiga i början! Blir kontrollerna bättre ju längre fram i spelet man kommer eller? ( ) Ontopic: Jag har inte spelet just det här spelet, men många såna här spel brukkar vara skittråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Blir kontrollerna bättre ju längre fram i spelet man kommer eller? ( ) Ontopic: Jag har inte spelet just det här spelet, men många såna här spel brukkar vara skittråkiga. Hahahaha! Nää jag menar att det kan vara lite konstigt innan man blir van med dom! Man har olika smak, jag trodde inte det skulle vara så bra som det var! Brukar inte heller tycka om sånna spel, men men där ser man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Har kört det, och tycker faktiskt att det är riktigt värdelöst. Tycker att det är en flopp som t.ex. Enter The Matrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Har kört det, och tycker faktiskt att det är riktigt värdelöst. Tycker att det är en flopp som t.ex. Enter The Matrix Enter the matrix suger hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Men sen när gjorde dom ett bra spel som var baserad på en film? de har fan aldrig hänt på PC, Golden Eye på N64 var förjävligt bra på sin tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Men sen när gjorde dom ett bra spel som var baserad på en film? de har fan aldrig hänt på PC, Golden Eye på N64 var förjävligt bra på sin tid. jag spelar golden eye än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 jag spelar golden eye än Kanske för att du inte har någon annan Konsoll.. Skojja bara.. Spelar också det är fortfarande mästare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Mjo, de tar nog tid innan Golden Eye har runnit som sand ur våra hjärtan, spelar de själv också ibland, menlär mig fan aldrig att styra med tummen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Mjo, de tar nog tid innan Golden Eye har runnit som sand ur våra hjärtan, spelar de själv också ibland, menlär mig fan aldrig att styra med tummen Vaaa? det e ju det lättaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Enter the matrix suger hårt Håller med ! Var rolig de 3 första dagarna En till Flopp måste ju vara Postal2 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Enter the matrix suger hårt Köpte Enter The Matrix för typ 500 kr eller vad det kostade när det var nytt... Klarade det på 3 dagar... Och fyyy vilket tråkigt spel!!! Ska sälja det nån dag när jag orkar. On Topic: Har 2 polare som tycker Pirates of the Carribbean är askul... Själv har jag aldrig spelat det, aldrig varit så mycket för såna spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Köpte Enter The Matrix för typ 500 kr eller vad det kostade när det var nytt... Klarade det på 3 dagar... Och fyyy vilket tråkigt spel!!! Ska sälja det nån dag när jag orkar. On Topic: Har 2 polare som tycker Pirates of the Carribbean är askul... Själv har jag aldrig spelat det, aldrig varit så mycket för såna spel. Vad köpte du Enter the Matrix till PC?.. isåfall kan du ju aldrig sälja det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Men sen när gjorde dom ett bra spel som var baserad på en film? de har fan aldrig hänt på PC, Golden Eye på N64 var förjävligt bra på sin tid. Jag tror faktiskt spelet kom innan filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 aja, bra att matrix är JÄVLIGT gammalt och att EntM är för snyggt för att ha grafiken för det årtalet matrix gordes, var väll typ 1998.. eller? kommer inte ihåg hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts