Pain To ThE MaX Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jo när det står hur många users som var inne samtidigt, asså rekordet, räknar man in de som inte är medlemmar eller är det bara medlemmar som räknas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det är alla både gäster o members.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det ska ju bara va members! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det ska ju bara va members! Ja men det står ju Most users ever online was blabla...alla användare alltså...många members tittar bara i forumet som guests och loggar in om dom vill svara/skriva något.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det ska ju bara va members! Då skulle rekordet ligga på 19.. för det va bara en member när vi slog rekordet på 20pers... Om jag inte minns fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Då skulle rekordet ligga på 19.. för det va bara en member när vi slog rekordet på 20pers... Om jag inte minns fel... Bara en GUEST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Bara en GUEST jajaja, ni fattade vad jag menade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts