Jojje Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Jag kollade i min BlackICE defender för den blinkade rött... Då såg jag detta: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload8/intruders.jpg Nej, era ögon ljuger inte. Det står helt klart gtasajten.com. Konstigt, för jag tror inte att Hultenius hackar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Nej men varför ligger den i Allmänt GTA snack för? Flytta den till Allmänt någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Yeah, gtasajten gör en DoS-attack! Självklart! Du borde nog byta program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Yeah, gtasajten gör en DoS-attack! Självklart! Du borde nog byta program lol @ Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Yeah, gtasajten gör en DoS-attack! Självklart! Du borde nog byta program HAHA..that's a good one for sure lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts