Sonny Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Kan nån hjälpa mig! jag e på 11 uppdraget och det e ju helt j*vla hopplöst ju! det går inte att ta sig förbi alla elfällor! om jag har tur så klarar jag mig två trappor upp sen e det omöjligt så hjälp mig snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonny Skrivet 24 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 ingen som vet va?Samma sak hela tiden! Ingen svarar någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 ingen som vet va?Samma sak hela tiden! Ingen svarar någonsin Kanske folk svarar om du beter dig lite trevligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonny Skrivet 25 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 mmm, då försöker vi igen. SNÄLLA kan nån vara så snäll att hjälpa mig med andra uppdraget??? Jag skulle bli hemst glad då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 rulla och gå mot väggen jag brukade speinga igenom 2-3st sen vila mot väggen där inte gasen var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts