Arman Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 motorväg te vc En stor lyxbåt..! Om du gör en så blir du först i hela GTA-community'n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Cortez yatch duger ju helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 26 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Ben's stenhårda motorcykel från de gamla goda Full Throttle! Den e såååå grym! Håll iaf med om att spelet fprtfarande är bland dom bästa? Håller med om att den är skit grym, en klassiker snart, eller redan är en..... Det är ett gammalt spel, men vem bryr sig, huvudsaken att det är roligt och har en speciell handling...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 men det var det mest eftertracktade för 2003, hur kommer det sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 26 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 För att det är andra versionen, jag menade 1:an!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Gör en mod som gör så att man kan göra bakåtvolter med motorcykel, utan att ramla av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 (redigerad) Håller med om att den är skit grym, en klassiker snart, eller redan är en..... Det är ett gammalt spel, men vem bryr sig, huvudsaken att det är roligt och har en speciell handling...... E det samma sak som du kanske skulle kunna iaf pröva o se om du kanske skulle kunna snikra ihop hans "moppe"? *hoppas hoppas* Redigerad 26 september, 2003 av SuperSwede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 27 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 tyvärr så tänker jag inte göra hans"moppe" (motorcykel) Sorry!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 håller du på nåt eller så ljuger du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 27 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Jo!! jag håller på att göra en mod...kan taett tag innan den kommer!!! OCH JAG LJUGER INTE!!!!!!!! (varför skriver du i vit text)??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Jo!! jag håller på att göra en mod...kan taett tag innan den kommer!!! OCH JAG LJUGER INTE!!!!!!!! (varför skriver du i vit text)??? För att han inte vet om han har rätt eller fel så vågar han inte visa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Haha vit text det finns ju inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 28 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 För att han inte vet om han har rätt eller fel så vågar han inte visa det.. vi får väl se vem som har rätt!! hehehe Och sluta nu tjata om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 hehe.. gör en corvette 75 åt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Ersätt macheten med en yxa eller motorsågen med en sån här! (Om det gick, d.v.s. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Ersätt macheten med en yxa eller motorsågen med en sån här! (Om det gick, d.v.s. ) Va fan ! en sån ska jag göra när jag lär mig Zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Grymt i så fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 3 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Ok, jag har bestämt mig börjat på att göra en motorväg, jag har gjort klart ca: 15-20%. den sk sträcka sig runt om de två öarna. bilder kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 grymmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 en gubbbe som e skit tjock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts