Super Supra Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Kan ni ge några rimliga tips vad man kan göra för mods. Vad skulle du själv vilja ha för en mod ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Kan du modelera? I så fall, kan du göra en Mitsubishi Spacewagon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 En mappingmod, absolut! ett strandcafe skulle vara najs... och lite palmer runtomkring, perfekt! och en pool med! skulle passa in fint på den ganska tomma miami-stranden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 En mappingmod, absolut! ett strandcafe skulle vara najs... och lite palmer runtomkring, perfekt! och en pool med! skulle passa in fint på den ganska tomma miami-stranden! Kanske skulle passa som tomt till Hult-House! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Volvo 740-745:a! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 24 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Kom igen nu, fler fler....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Men fe att göra modden Hultan och TobbeH mad dig om? men jag tror du bara är intresserad av att se va alla villl se för moddar, jag tror knappast du tänkt stå och göra dom. din skithög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 en flint snubbe eller en med keps! Fast inte en sån där ful keps som finns på "coverolls" skinnet, en som är lite mer neddragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 24 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Men fe att göra modden Hultan och TobbeH mad dig om? men jag tror du bara är intresserad av att se va alla villl se för moddar, jag tror knappast du tänkt stå och göra dom. din skithög. och vad fan vet du om det!!!!!!!!!, JO jag ska göra en mod, det är bara det att jag kan inte komma på något förslag som känns roligt att göra. (fan vad vissa kan vara störiga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Men fe att göra modden Hultan och TobbeH mad dig om? men jag tror du bara är intresserad av att se va alla villl se för moddar, jag tror knappast du tänkt stå och göra dom. din skithög. De kan du vara själv Lycka Till!!! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 motorväg te vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xerbee Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Ja en motorväg skulle va coolt! En låååååång raksträcka att köra street racing på eller en motorväg runt ö:arna. Fast en cool motorcykel vore inte fel. Gärna en Suzuki Hayabusa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Hayabuza (stavning?) är för jäkla grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Men fe att göra modden Hultan och TobbeH mad dig om? men jag tror du bara är intresserad av att se va alla villl se för moddar, jag tror knappast du tänkt stå och göra dom. din skithög. Tss.. Själv vet jag inte vad jag vill ha för modifikation. Toyota Supra finns redan.. Suzuki Hayabuza vill jag ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Jag är inte störig, jag är realistisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Jag är inte störig, jag är realistisk. Jaha, så om man kallar folk för skithög så är man realistisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Jaha, så om man kallar folk för skithög så är man realistisk? nej de skulle inte jag tro @Supra Supr: Gör en Suzuki HayaBuza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 25 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Hmmm.. en motorväg var inte så dumt, en hayabusa tror jag nog att någon håller på att göra, läste det någonsatns... Tackar!!! ni får järna komma med fler förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Ben's stenhårda motorcykel från de gamla goda Full Throttle! Den e såååå grym! Håll iaf med om att spelet fprtfarande är bland dom bästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 (redigerad) Full Throttle? Är inte det ganska nytt, eller var det en ny version av det ? Det var med i PC gamers "Mest efterlängtade spel" iaf....för 2003 alltså Redigerad 26 september, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts