Defcon Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 vilka ska köpa vc den 8nov? det ska jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag har Bokat! så jag åker in och hämtar det den 8:november.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jepp, bokat och klart! Måste bara åka ut till sommarstugan och hämta hem en bra 20" TV ... och hyra en PS2:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Som jag skrivit tidagare får jag testa hos en kompis. Han kommer antagligen köpa det snarast möjligt...(om han inte bokat) så inte behöver jag vänta länge inte....mitt eget blir nog pc versionen så man får ge sej till tåls ett tag... Om det kommer på pc vill säga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det skulle va synd om det inte kom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 jag behöver inte boka det min brossa har ett data varuhus och han lägger undan ett Gta vice city spel dirket när det kommer till hans varuhus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Har bokat de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ja det är ju bäst att boka så man e säker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodger Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 vet nån var man bokar gtavc jag skulle bli väldigt glad ifall nån berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 spelbutiken.se kan du boka de på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodger Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 tack de va sjysst f*n vad det var billigt också nu blev jag glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 De är väl 529kr utan frakt?! På spelbutiken kostar de 558kr med frakt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Det som jag BOKADE kostade 549Kr vilken miss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 spelet är värt varenda öre så vad den än kostar (ej över 650) så är det billigt för att vara Gta: vice city. Jag ska självklart köpa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Fast nu har jag IaF bokat det går inte och ändra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Men du får de ju billigare en nån annan här verkar de som plus att du köper från en affär som känns lite bättre iaf!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jaaa det är en fördel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Jag har förbokat det på Webhallen men jag hade inte tillräckligt med pengar för att jag skulle få det me posten (postförskott) så jag måste tappert åka till flemminggatan å hämta det. jaja de e ju ändå ett bra spel så det e de värt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts