Zane Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 nån som har/vet en länkar till hur man får ms dos prompten när den är spärrad har novell client i skolan liksom och nej jag tänker inte förstöra nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 testa Startmenyn -> Run... och skriv in Command På vår skola gick det att köra Kommandotolken, men inte längre , däremot kan man öppna registereditorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 24 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 "kör" och "sök" är borta men går det inte typ göra nå batch fil i wordpad som öppnar dos eller har jag helt fel då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Om det finns windows knapp kan du testa snabbknapparna (win+R tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 24 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 hmm ok det kanske blir samma genväg som på startmenyn då men jag får kolla upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts