Xerbee Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Om man har 3d max går det att modda i det för jag fattar inte Zmodeller. Och finns det några bra guider om hur man moddar i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Ja det går... Men du måste ha 3Ds Max 3 för att kunna exportera till DFF-filer. Eller om du väljer att göra modellerna i 3Ds Max och sedan använda Zmodeler för att exportera dom till DFF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 hmm vad tar zmoddeler in för format? jag har nämligen bara blender som exporterar till bl a DXF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 ahh nu har jag hittat flera grejer så att det går att göra modellerna i blender3d (gratisproram) som dessutom är lite bättre än zmodeller säg till om nån vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Har det .dff filter då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 nej altså en aningen komplicerat jag använder först en converter för att få in det i zmodeller och sen från zmodeller sparar jag till vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Om man har 3d max går det att modda i det för jag fattar inte Zmodeller. Och finns det några bra guider om hur man moddar i så fall? Hur har du råd med 3ds max?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Hur har du råd med 3ds max?! eyy. jag skulle inte tro att han har köpt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts