Hultenius Skrivet 25 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Jo, men dom räcker ju inte superlänge... Dom kör ju med stora dieselaggregat liknande dom som finns på sjukhus. Så det borde räcka skapligt länge... så länge det finns diesel iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Dom körde ju ner en Oljetanker till Australien under hettan och strömavbrotten där. Genom att sätta dit en generator i fartyget så alstrade den el som sedan folket fick. Den kunde stå i cirka 3 år utan att "tanka" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Strömavbrott? Ja.. Fick gå hem från maskineriet när ja hade 2 ½ timma kvar att jobba underbart. Men när jag kom hem hade jag ju tråkigt så jag somnade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Jag drabbad? av strömavbrott knapast. Inte i fina Östersund inte Flytta hit så slipper ni strömvbrott ni slipper iaf ett och de har iofs redan inträffats ni och drabbats men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts