Jocken Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Just det, du bor i Jönköping va, Stellhell? Det var nog Norrköping och under tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Jag fick överleva halva No passet utan ström i dag.... Fast problemet var ändå att hitta böckerna i skåpet det var så mörkt i korridoren.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 japp ingen ström hos mig, skulle presis till tandläkaren men det blev inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Ja, jag bor typ i jKPG och jag blev drabbad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Ok, hela södra Sverige är maffigt. Hörde att totalt 3 reaktorer kolappsade...coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 jag drabbades. man kan knappt göra något utan ström. jag tänkte, "jag går upp på vinden och tittar om där finns något skoj". när jag kom upp där kom jag på att lampan inte var igång men jag hämtade en ficklampa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Vet, man är ganska beroende av det. mat, värme och datorn funkar ju inte...danger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Ok, hela södra Sverige är maffigt. Hörde att totalt 3 reaktorer kolappsade...coolt Tur i alla fall att dem kunde koppla ur dem snabbt...Det är ju trotts allt reaktorer som är en 30 bast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Men dom har ju 1miljon backup system. Hade om kärnkraft i No:n nyligen, så jag vet I USA testade dom reaktorn genom att köra in med ett passagerarflygplan rakt mot reaktor-huset, inget hände! Skulle något hända, så måste dom som bor högst 100 meter ifrån stänga alla fönster bara, så det är ingen fara i lilla Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Skulle något hända, så måste dom som bor högst 100 meter ifrån stänga alla fönster bara, så det är ingen fara i lilla Sverige litar inte riktigt på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Jupp satt på Ikano huset(köpcentrum)och softade lite...sen slockna alla affärer runt mig...efter den händelsen fick jag en chock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Inget strömavbrott här iaf. Fick reda på de när jag läste på aftonbladet.se efter att jag hade gått upp vid 14:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 jag + 4 andra satt och spelade opposingforce hemma hos mig (hade rast) när strömmen gick.. tur deet.. annars hade vi kommit försent till skolan.. sen när jag kom hem så var det bara att sätta igång vår generator och man kunde fortsätta spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Jag drabbades.. bor i svedala (2 mil från malmö och 2 mil från lund). Var ute och drog en repa i malmö med bilen sen, rena rama kaoset där alltså.. det är lite spännande utan trafikljus.. lite tarzan i jungeln över det hela Fick vänta oöndlöst med timmar innnan man kunde kicka igång datorn igen.. gick t.om så långt att jag började läsa lite böcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 jag drabbades men inte hemma ..jag var i skolan i växjö ...vi hade lektion det började blinka lite först sen dog allt hela stan slocknade / många kunde inte ringa på mobilerna/affärerna stängde/Trafikljusen funkade inte/mm mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Trafikljusen funkade inte Det var väll inte så konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Dom borde ligga på backup-system med lågeffekt tycker man. Flygplatser och liknande ha heller inte backup system...dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 eh.. flygplatser har ju backup system... väll?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 eh.. flygplatser har ju backup system... väll?? Jo, men dom räcker ju inte superlänge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Ok, tänkte väll det. Men tåg borde också ha det, fast oandra sidan så drar tåg så mycket så det borde vara svårt att driva alla. Kul att sitta fast under Belt sundet med ett tåg i en kolsvart tunnel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts