Hultenius Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Satt vid TV:n när det hände. Bara några sekunder innan hade datorn startats om automatiskt på grund av för lite ström. 1-2 miljoner drabbades, ganska många Efter strömavbrottet fick jag vänta ytterliggare 5-10 min innan telestationen hade startats upp så jag kunde komma ut på ADSL. Dessutom fungerar fortfarande inte SVT:s kanaler men TV4 funkar bra http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,365017,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 jag drabbades inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jag drabbades inte... jag bor i stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 (redigerad) japp jag drabbades, ingen ström i hela huset, datorn dog när jag kollade på 2f2f Redigerad 23 september, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jag var i skolan och skulle ha matte och precis när min lärare kom in så gick strömmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Inget strömavbrott här inte. Däremot har det blåst utav bara h*lv*t* här idag och igår kväll. Igår kväll åskade och blixtrade det också och regnet bara öste ner. Gatan utanför var rena syndafloden, larm gick på säkert minst tio bilar, träd blåste omkull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Japp, bor i Norrköping, så jag var precis på gränsen. Brandlarmet gick och allt vart mörkt....lite läskigt. Hade planer på att plundra, men ingen ville vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Japp, bor i Norrköping, så jag var precis på gränsen. Brandlarmet gick och allt vart mörkt....lite läskigt. Hade planer på att plundra, men ingen ville vara med Jag skulle vart med Älskar att plundra.. Säg bara till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 ja bo i ume(å), så ja drabbades inte...lr utanför ume(å)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jag visste inte ens om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 LOL @ TobbeH, ser du inte nyheterna eller Text-tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Bara blinkat till fast det var kul i skolan det var ljust men sen blev det mörkare och sen kom strömmen tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jag bor i Hallsberg och drabbades inte ! Jag tror ingen i Närke eller Örebro Län drabbades . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 inget utanför falun jo på ett ställe men det var lokalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 (redigerad) vi drabbades inte...fast på träslöjden fick våran träslöjdslärare utryckning(deltidsbrandman). Det va tydligen ett träd som vält över vägen. Redigerad 23 september, 2003 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Inget strömavbrott här inte. Däremot har det blåst utav bara h*lv*t* här idag och igår kväll. Igår kväll åskade och blixtrade det också och regnet bara öste ner. Gatan utanför var rena syndafloden, larm gick på säkert minst tio bilar, träd blåste omkull... Visst var det ballt då Blaque ? =P inte att det hade blåst om kull bilar å sånt utan att det kom så snabbt Nä inge ström av brott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 nej, men det har blåst snuskigt mycket..och vid ett tillfälle var det så tjockt molntäcke att himlen var nästintill natt-svart...det var kolmörkt ute mitt på dagen, men nu är det ljust igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Nu fungerar SVT:s kanaler igen men inte för en timme sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Yes Box Var hos tandläkaren... Ingen ström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 japp blev drabbad.. Satt och hade datakunskap..!! (Som tur var så fanns det ju batteri i datorn ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts