Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Har ni sett på PCj 600 filmen så ser de ut som han blinkar när han gör en u-sväng!! Kan de kanske vara så att dom har lagt in så att man blinkar när man svänger??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Kanske bara med MotorCykel för jag har inte sett det med någon annan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 De kanske bara blänker för man ser inget tydligt!! För om man tittar efter han har gjort svängen så ser man en vit prick på bilarna framför, antingen blänker de från solen eller så är de bara en grej dom inte har fixat än, för snyggt är de inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 vilken pcj 600 film menar du har sett 2st den då den står parkerad och han snor den och kör för bi palmer eller den han börjar på en MC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Den han snor den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Men jag tycker motorcyken låter som en eldriven såg inget krut i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Den låter ganska mycke som en riskokare men krut är de så de blir över!! Kolla in de här http://boards.ign.com/message.asp?topic=29...9183832&page=15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Men jag tycker motorcyken låter som en eldriven såg inget krut i den vilken av dem? Det är nog krut i dom ska du se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag vet att dom är SKIT snabba men det låter inte sådär om en sådan motorcykel (PCJ 600) alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Men den låter fortfarande som en eldriven såg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts