LunCh Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Är det nån som kan nån bra brandvägg man kan ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Zonealarm, Norton anti virus 2003. Zonealarm är gratis, sök på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Zonealarm, Norton anti virus 2003. Zonealarm är gratis, sök på google. Norton antivirus är inte en brandvägg... men jag har testat både ZoneAlarm och Norton Intenet Security (eller vad de nu symantec kallar sin brandvägg...) och ZoneAlarm var mycket bättre när det gäller säkerhet. T.ex så kan andra se vilka portar som är öppna eller stängda med norton, inte bra! Så jag kör med ZoneAlarmPRO nu. ZoneLabs (ZoneAlarm) Symantec (Norton) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Är alla Brandväggar lika bra eller vad menar ni ?? Jag hade tänkt att köpa en Brandvägg till nya datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Nje, alla brandväggar är inte lika bra. Det finns både mjukvarubrandväggar och hårdvarubarndväggar, hårdvarubrandväggarna är betydligt mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 bättre om du köper hårdvaru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Ok...men det kostar väll efter hur bra de är också. Vill ha någon bra brandvägg med hyfsat pris om det finns såna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Skulle rekommendera Norton Internet Security 2003. Riktigt stabilt och bra! Om du har Windows XP bör du kanske vänta lite. I sommar släpps Service Pack 2 och med det följer en hel del godis, bland annat en kraftigt förbättrad brandvägg (den som finns i WinXP nu suger). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Skulle rekommendera Norton Internet Security 2003. Riktigt stabilt och bra! Om du har Windows XP bör du kanske vänta lite. I sommar släpps Service Pack 2 och med det följer en hel del godis, bland annat en kraftigt förbättrad brandvägg (den som finns i WinXP nu suger). såå du menar att jag ska sitta med den gammla datorn som jag sitter nu med och håller på med internet ända till sommaren...ushh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Nje, alla brandväggar är inte lika bra. Det finns både mjukvarubrandväggar och hårdvarubarndväggar, hårdvarubrandväggarna är betydligt mycket bättre Det bästa är att ha både en hårdvaru- och en mjukvarubrandvägg. Jag brukar säga att hårdvaran är som muren runt borgen, mjukvaran är som krigarna som står på den... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Skulle rekommendera Norton Internet Security 2003. Riktigt stabilt och bra! Om du har Windows XP bör du kanske vänta lite. I sommar släpps Service Pack 2 och med det följer en hel del godis, bland annat en kraftigt förbättrad brandvägg (den som finns i WinXP nu suger). SP2 har väl redan släppts eller? Jag har iaf det på min dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts