kariya Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Här kan man snacka om Quake alla som är intresserade. (jag gör inte denna topicen för att spamma utan för att höra kommetaror om Quake, De är ok om den blir låst ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Hmm... Quake är ju ganska gammalt nu, och det blev ännu äldre när Half-Life släpptes! Men Quake var ju gud på multiplayer, med betoningen på "var". Quake2 var ju ingenting emot HL, men bra var den ju. Och UnrealTournament ägde ju Q3 genom alla gamemodes, och inte bara deathmatch som Q3... Slutsats: Quake var bra på sin tid. Inte nu. Någon som tycker något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jag har aldrig förstått mig på det... kan nån förklara vad det är för spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Hmm... Quake är ju ganska gammalt nu, och det blev ännu äldre när Half-Life släpptes! Men Quake var ju gud på multiplayer, med betoningen på "var". Quake2 var ju ingenting emot HL, men bra var den ju. Och UnrealTournament ägde ju Q3 genom alla gamemodes, och inte bara deathmatch som Q3... Slutsats: Quake var bra på sin tid. Inte nu. Någon som tycker något annat? Multiplayern tycker jag är grymt. datorn kan snacka med en ju!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jag har aldrig förstått mig på det... kan nån förklara vad det är för spel "Det är ett spel där man ska gömma sej i fiendernas bas, och så kanske man hittar en vän", precis så som du sa fast tvärtom. man går bara runt och köttar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 "Det är ett spel där man ska gömma sej i fiendernas bas, och så kanske man hittar en vän", precis så som du sa fast tvärtom. man går bara runt och köttar Det var inte exakt så jag skrev i MGS topicen, men men Men är det realistiska vapen eller kanoner som skjuter blåa bollar som sprängs? Är det bra grafik? Är det blodigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Det var inte exakt så jag skrev i MGS topicen, men men Men är det realistiska vapen eller kanoner som skjuter blåa bollar som sprängs? Är det bra grafik? Är det blodigt? Hyfsat bra grafik! och blodigt är de absolut, ibland flyger inälvorna ut köp de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Hyfsat bra grafik! och blodigt är de absolut, ibland flyger inälvorna ut köp de! Låter otäckt... Det verkar inte vara min typ av spel om man kompis skaffar det kan jag nog testa... men jag avvaktar med att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 de kanske du gör rätt i liksom de är egentligen min brors spel. men när jag tetade de blev jag stört kär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Quake 4 lär ju bli grymt! (Ja, det är under utveckling. Det kommer att ha samma grafikmotor som Doom 3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 hatar quake (säger bara vad jag tycker ) men en sak som e grymm är alla ljuden som hehehehehehheadshot och multikill o.s.v som finns i mitt favvo spel cs aja man tycker olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 en sak som är coolt är att man kan chatta med datorn. de är så j*vla coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 (redigerad) QuakeWorld äger, men Quake börjar bli riktigt gammalt nu. Men de smider fortfarande. The mother of all games Redigerad 23 september, 2003 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 hatar quake (säger bara vad jag tycker ) men en sak som e grymm är alla ljuden som hehehehehehheadshot och multikill o.s.v som finns i mitt favvo spel cs aja man tycker olika Du verkar inte veta vad du pratar om. De där ljuden är från Unreal Tournament, inte Quake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Du verkar inte veta vad du pratar om. De där ljuden är från Unreal Tournament, inte Quake. nope... Q3 har massa sånna ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 nope... Q3 har massa sånna ljud Visst, visst men "Headshot", "multikill", "ultarakill", "rampage", "first blood" och de ljuden som brukar användas på vissa cs-servrar kommer från UnrealTournament. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Du verkar inte veta vad du pratar om. De där ljuden är från Unreal Tournament, inte Quake. tydligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 "Det är ett spel där man ska gömma sej i fiendernas bas, och så kanske man hittar en vän", precis så som du sa fast tvärtom. man går bara runt och köttar En vän hittar man ju knappast .. Det är absolut inte likt MGS.. bara slakta.. Det är inte så kul.. men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 En vän hittar man ju knappast .. Det är absolut inte likt MGS.. bara slakta.. Det är inte så kul.. men men.. jag spelar de när jag är arg jag spelade nyys, och vem tror ni som blev vinnaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Äntligen en BRA topic! Har spelat quake (3) ganska länge, ca 2 år.. börjar bli lite tråkigt nu, men hoppas att Quake4 kommer snart ( tyckte detta var en bra anledning att logga in) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts