_-MadeMaN-_ Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jo jag ska köpa en ny bräda.. Vet ni någon bra sida man kan beställa ifrån.. Helst i Sverige. Brädor mellan 600-1200kr.. Jag kan redan junkyard.se Men skulle se om det fanns bättre priser på någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jo jag ska köpa en ny bräda.. Vet ni någon bra sida man kan beställa ifrån.. Helst i Sverige. Brädor mellan 600-1200kr.. Jag kan redan junkyard.se Men skulle se om det fanns bättre priser på någon annan. tycker inte om skatebordar sida vet jag ingen, men de går säkert att köpa en skatebord på Maxi eller Statoil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 sida vet jag ingen, men de går säkert att köpa en skatebord på Maxi eller Statoil Men as lol!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 tycker inte om skatebordar sida vet jag ingen, men de går säkert att köpa en skatebord på Maxi eller Statoil Men...!!!! lol Maxi och statiol... Du är skojig du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jo jag ska köpa en ny bräda.. Vet ni någon bra sida man kan beställa ifrån.. Helst i Sverige. Brädor mellan 600-1200kr.. Jag kan redan junkyard.se Men skulle se om det fanns bättre priser på någon annan. intersport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 OneOff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 stadium? Br Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Sluta tönta er å om ni inte vet så behöver ni ju inte sög nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Sluta tönta er å om ni inte vet så behöver ni ju inte sög nått då borde du nt säga nåt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 heh.kul =7 nä ja vet inte alls men ja bara sa till er efter som han frågade efter nå vettigt men ni bara töntade er.så kommer ni säkert få den här låst om ni fortsätter å då har han inte fått ett svar på sin fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 då borde du nt säga nåt nu Lyssna nu på Ferkurz istället för att käfta imot... (Annars låser jag tråden!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts