LunCh Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jo det är så här att jag kan inte kopiera/kilistra in och trycka på länkar. tex om jag länkar till aftonbladet så kan jag inte komma in på den från denna sida om jag trycker på länken. när dator starta ca 5 min senare så kommer en ruta upp som det stog nåt skit i sen så kommer det fram datorn stängs av om 50 sek som trur va så skrev jag in shutdown -a i kör så då försviner den rutan. Kan nån hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Låter som att du har fått Blaster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Japp, typiskt blaster att bete sig så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Ladda hem detta verktyget från symantec (norton). FixBlast.exe Det kollar om du har blaster. Om du har det så tas det bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Det fungerade inte nåt mer tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Starta datan i felsäkert läge och ta bort filen för hand, det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Sök i datorn efter typ treatkids.exe eller typ penis.exe (jag vet) Och du, skaffa ett virusprogram. Jag har ett antivirusprogram som heter typ AVG. www.grisoft.com kolla där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts